annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Duur abonnement?

Topic gestart op: 22-07-20 16h13

Antwoorden: 6 antwoorden

LissaB29
Aspirant verkenner

Duur abonnement?

Ik vroeg mij af wat de contractduur is als ik Love Trio afsluit. Ik kan dit nergens vinden!

Bedankt voor uw hulp.

Labels (1)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
patrick2
Wijze
Wijze

@graffitibeats  de diensten tegenwoordig worden afgenomen zonder contractduur.  Dat het in die regel staat moet je je niet te veel van aantrekken. Geen enkele provider mag er nog een contract duur aan koppelen omdat alles contract vrij is. Iedere klant kan opzeggen wanneer deze wil zonder een verbrekingsvergoeding te betalen met uitzondering de regel die ik heb benoemd is de andere post.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@LissaB29  op pakketten zijn er geen contract duren meer. Dit is ook een algemene bepaling bij elke provider dat je een totaal pakket kan nemen zonder contract duur. Maar let op .... als je een gsm koppelt aan je gsm abonnement en je hebt dus een toestel op afbetaling dan heb je wel een contract op je gsm abonnement. Dus als je dan alles zou opzeggen bij Orange dan betaal je de restwaarde van je gsm terug. Moest je enkel het Love pakket opzeggen en je gsm blijft bij Orange betaal je geen restwaarde omdat je je contract dan niet verbreekt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen