annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Easy Switch ID nergens te bespeuren

Topic gestart op: 27-02-19 09h45

Antwoorden: 9 antwoorden

Rino1988
Aspirant verkenner

Easy Switch ID nergens te bespeuren

OPGELOST

Beste

Ik had hier een topic gevonden waar iemand zijn Easy Switch ID niet kon vinden. IK kan deze ook niet vinden. Niet op de factuur en niet op de klantenzone. Kan iemand mij helpen waar deze nu zou moeten staan? 

 

Rino

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Rino1988  als u een overstap wil maken van provider gaat u naar een shop van Telenet. Bij opzeg van een nummer zal deze niet meer actief zijn dus dat is niet handig. Bij de Telenet shop geeft u aan welk abbonnement u wil hebben en geeft u uw nummer op. Telenet zal een aanvraag doen bij Orange en dan zal er een nummer overdracht plaats vinden. U krijgt de nieuwe simkaart mee naar huis en als u ziet dat uw sugnaal van Orange weg gevallen is steekt u de nieuwe simkaart van Telenet in uw toestel. een nummer overdracht kan minimaal 48 uur duren dus dat is normaal. U kan ook natuurlijk alles online regelen en krijgt u de simkaart thuis gestuurd per post. Vergeet niet als u online besteld dat u uw nummer ingeeft wat u wil behouden. De rest van de eerst bovengenoemde stappen blijft gelijk. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
patrick2
Wijze
Wijze

@Rino1988 het is wel zo wat @Cdt24801 zegt dat u internet en tv moet hebben.Heeft u dat niet heeft u geen id nodig.Omzetten van nummers dus enkel gsm nummers gaan automatisch als u naar de shop gaat. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Rino1988
Aspirant verkenner

Nee enkel telefonie. Moet ik iets doen om mijn abonnement op te zeggen bij Orange als ik overstap naar Telenet? Of gebeurd alles automatisch? 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Rino1988  als u een overstap wil maken van provider gaat u naar een shop van Telenet. Bij opzeg van een nummer zal deze niet meer actief zijn dus dat is niet handig. Bij de Telenet shop geeft u aan welk abbonnement u wil hebben en geeft u uw nummer op. Telenet zal een aanvraag doen bij Orange en dan zal er een nummer overdracht plaats vinden. U krijgt de nieuwe simkaart mee naar huis en als u ziet dat uw sugnaal van Orange weg gevallen is steekt u de nieuwe simkaart van Telenet in uw toestel. een nummer overdracht kan minimaal 48 uur duren dus dat is normaal. U kan ook natuurlijk alles online regelen en krijgt u de simkaart thuis gestuurd per post. Vergeet niet als u online besteld dat u uw nummer ingeeft wat u wil behouden. De rest van de eerst bovengenoemde stappen blijft gelijk. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Rino1988  schreef:

Nee enkel telefonie. Moet ik iets doen om mijn abonnement op te zeggen bij Orange als ik overstap naar Telenet? Of gebeurd alles automatisch? 


Dat verklaart natuurlijk alles hé . Daarom staat er dus geen ID op uw factuur.

Je hoeft voor uw abonnement niets speciaals te doen. Je gaat naar een Telenet shop en zegt dat je naar hen wil overstappen met uw telefoon abo. Zij zorgen dan voor alles. Je hoeft niet eerst naar Orange te gaan om op te zeggen.

Hou er wel rekening mee dat de overgang soms even kan duren. Je behoud uw oude simkaart van Orange en je krijgt een nieuwe van Telenet mee. Op een bepaald moment zul je vaststellen dat uw foon niet meer werkt. Dat is het moment om van simkaart te switchen. Niet eerder. Uw nummer blijft in principe ongewijzigd.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Rino1988

Uit al hetgeen ik opgezocht heb zou uw ID toch op uw factuur moeten staan. Je krijgt zo een ID wel enkel als het over TV en Internet gaat. Voor facturen die enkel telefonie (gsm) betreffen is een Easy Switch ID niet van toepassing.

Uw ID moet staan op uw factuur van uw huidige operator. Als je dus momenteel klant bent bij Orange voor TV en internet moet die ID op uw Orange factuur staan. Misschien staat die wel rechts onderaan en niet links bovenaan, maar ergens moet hij staan.

Ben je momenteel bij een andere operator klant en wil je naar Orange komen met TV en internet, dan staat uw ID op uw factuur van uw huidige provider.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen