Love Packs
Ben jij een Love-klant of wil je er graag één worden? Deel naar hartelust jouw ervaring of stel hier al je prangende vragen.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Gamzez
Aspirant verkenner

Extra factuur Telenet: easy switch niet ok

OPGELOST

Bij mijn overstap naar Orange, belooft Orange alles te regelen i.v.m. stopzetting van de vorige provider. Wat ze bij mij NIET hebben nageleefd. Ik kreeg dus een factuur van telenet hoewel ik al bij orange zat. Heb hiervoor al meerdere keren moeten bellen (en per keer minstens een half uur aan de lijn gehangen). Ik wil graag dat jullie de beloftes nakomen. Deze factuur zal door jullie moeten vergoed worden. Ik heb namelijk geen gebruik gemaakt van de diensten van telenet gedurende die maand. Gelieve dit zo snel mogelijk te vergoeden. Bedrag: 120 euro (wigo abbonoment).  

Labels (2)
0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
Cdt24801
Aspirant sjamaan

Re: Niet naleving beloftes door Orange

Ik kan uw ergernis volledig begrijpen, maar ik vrees dat wij hier op dit forum daar niet veel aan kunnen doen. Wij zijn immers ook allemaal klanten/gebruikers die hier info en ervaring met elkaar delen ....

De klantendienst is uw aanspreekpunt ...

0 pluimen
Gamzez
Aspirant verkenner

Re: Niet naleving beloftes door Orange

Heb ik alreeds gedaan, ik probeer op alle mogelijke manieren mij hoorbaar te maken tot ik resultaat krijg. Wordt altijd van kastje naar muurtje gestuurd. 

0 pluimen
Highlighted
Movieman
Leidende verkenner

Re: Niet naleving beloftes door Orange

Het beste wat je kan doen is alles zelf opzeggen easyswitch is vooralsnog een maat voor niets er loopt nog teveel fout waarbij de klant de pineut is en met 2 facturen zit waarbij de ene klantendienst naar de andere wijst. (niettegenstaande het hoerageroep van de verschillende ministers) Zelf ben ik ook nog maar enkele maanden naar Orange overgestapt en ook via easyswitch gedaan maar voor de zekerheid ook zelf opgezegd bij mijn vorige operator en inderdaad die wisten van niets. Als jezelf enkele jaren op klantendiensten hebt gewerkt weet je wat er zoal fout kan lopen 🤔.

0 pluimen
marleen
Aspirant verkenner

Re: Niet naleving beloftes door Orange

Heb al simkaart van vrijdag jl.Simkaartnr niet bekend alhoewel ik simkaart ontvangen heb, nog niet geactiveerd, opnieuw moeten aankopen van abonnement, ze vinden nergens mijn gegevens, raar maar voor hun waar, had liever niet overgestapt van provider

0 pluimen
marleen
Aspirant verkenner

Re: Niet naleving beloftes door Orange

Hetzelfde hier, ik zal ook telenet moeten zelf vewittigen zeker?????

0 pluimen
Gamzez
Aspirant verkenner

Re: Niet naleving beloftes door Orange

Jaa heb hetzelfde meegemaakt, activatie van simkaarten was een catastrofe opzich... de klantendienst bakt er ook niet veel van. Heb ook spijt dat ik bij orange zit. 

0 pluimen
Gamzez
Aspirant verkenner

Re: Niet naleving beloftes door Orange

Ik heb het dan ook meteen zelf opgezegd, maar zit nu wel al met een factuur te veel.

0 pluimen
Movieman
Leidende verkenner

Re: Niet naleving beloftes door Orange

Zeker doen bij Telenet krijg je ook bijna onmiddellijk bevestiging van je opzegging en heb je daar meteen bewijs van zelfs indien telefonisch gedaan. Daarna wordt alles pro-rata verrekend.

Leden met de meeste pluimen