annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Extra factuur Telenet: easy switch niet ok

Topic gestart op: 22-08-18 12h29

Antwoorden: 12 antwoorden

Gamzez
Aspirant verkenner

Extra factuur Telenet: easy switch niet ok

OPGELOST

Bij mijn overstap naar Orange, belooft Orange alles te regelen i.v.m. stopzetting van de vorige provider. Wat ze bij mij NIET hebben nageleefd. Ik kreeg dus een factuur van telenet hoewel ik al bij orange zat. Heb hiervoor al meerdere keren moeten bellen (en per keer minstens een half uur aan de lijn gehangen). Ik wil graag dat jullie de beloftes nakomen. Deze factuur zal door jullie moeten vergoed worden. Ik heb namelijk geen gebruik gemaakt van de diensten van telenet gedurende die maand. Gelieve dit zo snel mogelijk te vergoeden. Bedrag: 120 euro (wigo abbonoment).  

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik kan uw ergernis volledig begrijpen, maar ik vrees dat wij hier op dit forum daar niet veel aan kunnen doen. Wij zijn immers ook allemaal klanten/gebruikers die hier info en ervaring met elkaar delen ....

De klantendienst is uw aanspreekpunt ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
12 ANTWOORDEN 12
Movieman
Aspirant genezer

Zeker doen bij Telenet krijg je ook bijna onmiddellijk bevestiging van je opzegging en heb je daar meteen bewijs van zelfs indien telefonisch gedaan. Daarna wordt alles pro-rata verrekend.

Movieman
Aspirant genezer

Het beste wat je kan doen is alles zelf opzeggen easyswitch is vooralsnog een maat voor niets er loopt nog teveel fout waarbij de klant de pineut is en met 2 facturen zit waarbij de ene klantendienst naar de andere wijst. (niettegenstaande het hoerageroep van de verschillende ministers) Zelf ben ik ook nog maar enkele maanden naar Orange overgestapt en ook via easyswitch gedaan maar voor de zekerheid ook zelf opgezegd bij mijn vorige operator en inderdaad die wisten van niets. Als jezelf enkele jaren op klantendiensten hebt gewerkt weet je wat er zoal fout kan lopen 🤔.

0 pluimen
Gamzez
Aspirant verkenner

Ik heb het dan ook meteen zelf opgezegd, maar zit nu wel al met een factuur te veel.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen