annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen internet na installatie

Topic gestart op: 07-12-18 15h43

Antwoorden: 4 antwoorden

Madjabu
Aspirant verkenner

Geen internet na installatie

Ik ben verhuisd en gisteren is er een installateur langs geweest van Orange en nu 24u later heb ik nog steeds geen internet. Hij zei dat het hoogstens 2 u zou duren voordat ik internet zou hebben. Dan bel ik naar de klantendienst waar je in wachtrij geplaatst word, het muziekje dat ze spelen is om depressief van te worden. Al onze medewerkers zijn in gesprek, gelieve EVEN te wachten. Dan vragen ze of je een bericht wil inspreken, dan doe ik dat, maar ik word niet terug gebeld. Nooit bellen ze terug! die klantendienst is allesbehalve klantvriendelijk!

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
patrick2
Wijze
Wijze

@Madjabu  Is je probleem inmiddels al opgelost? Je kan altijd de oplossing markeren die je het beste geholpen heeft.
Op die manier help je andere tribers ook.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

ik ben verhuisd en gisteren is er een installateur langsgeweest van orange en nu 24u later heb ik nog steeds geen internet. Hij zei dat het hoogstens 2u zou duren vooraleer ik internet zou hebben.. Dan bel ik naar de klantendienst waar je in wachtrij geplaatst word, het muziekje dat ze spelen is om depressief van te worden. Al onze medewerkers zijn in gesprek, gelieve EVEN te wachten.. Dan vragen ze of je een bericht wil inspreken, dan doe ik dat maar ik word niet terug gebeld. Nooit bellen ze terug! die klantendienst is allesbehalve klantvriendelijk!

Ugh @Madjabu,

 

Het bedroeft me dit le lezen :-(!

 

Ondanks de valse start, mag ik je nu eindelijk van harte welkom heten bij Orange.

 

Geniet volop van je all-in LOVE!

 

Laat het pluimen regenen

Totems Saluut

0 pluimen
Jerre
Gewaardeerde genezer

@Madjabu  heb je intussen internet toegang ?

0 pluimen
Jerre
Gewaardeerde genezer

@Madjabu. De technieker vertrekt zonder te testen of het internet werkt ? Dat is niet normaal, is het groene lichtje "@ Online" op de Orange router aan ?

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen