annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen internet

Topic gestart op: 02-08-19 22h56

Antwoorden: 9 antwoorden

Alexanderj
Gewaardeerd verkenner

Geen internet

Ik wou internetboost.... Gebeld... Ze zeiden mijn modem moest vervangen worden.... Technieker geweest.... Nieuwe modem geplaatst en hij zei dat de technische dienst deze nog moest activeren... Normaal duurt het niet lang.... Nu al 4 dagen niks..... Misschien al 15 keer 5000 gebeld... Ik krijg altijd dezelfde antwoord... Geduld hebben technische dienst is ermee bezig als il vraag hoelang nog.... Weet niemand.... Dit is echt niet meer normaal.... Zeiden ook ALS het in orde is... Krijg ik een compensatie... Ik zei moet geen compensatie... IK MOET NUUUUU Internet pffff niks

Labels (1)
0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
patrick2
Wijze
Wijze

@Alexanderj  Is je probleem inmiddels al opgelost? Je kan altijd de oplossing markeren die je het beste geholpen heeft.
Op die manier help je andere tribers ook.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Alexanderj
Gewaardeerd verkenner

Is nu pas in orde..... 2 weken gewacht... Echt niet normaal

 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Nee, dat is niet normaal ... Maar uiteindelijk is het dan toch nog in orde gekomen. Smiley Vrolijk

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Alexanderj
Gewaardeerd verkenner

En nog altijd niks.... 2x per dag bel ik 5000...en bijna iedere dag naar orangeshop..... Antwoord is ze zijn ermee bezig?? 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen