annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Google Home info

Topic gestart op: 12-11-19 20h24

Antwoorden: 2 antwoorden

JB1989
Rekruut scout

Google Home info

Ik ben nieuw in de wereld van Google Home/assistent en ik had enkele vragen;

1. Is er of komt er een mogelijkheid om mijn iOS calender toch te kunnen gebruiken via de assistent?

2. Ik heb een Samsung smart tv maar kan deze niet koppelen met de assistent. Ik veronderstel dat ik dus de chromecast nodig heb. Is deze chromecast enkel om dingen te streamen en Netflix, spotify,... te gebruiken op je tv? Of kan ik ook via de assistent de orange digicorder aansturen?

 

alvast bedankt,

 

Jeroen. 

Labels (1)
2 ANTWOORDEN 2
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ik ben nieuw in de wereld van Google Home/assistent en ik had enkele vragen;

1. Is er of komt er een mogelijkheid om mijn iOS calender toch te kunnen gebruiken via de assistent?

2. Ik heb een Samsung smart tv maar kan deze niet koppelen met de assistent. Ik veronderstel dat ik dus de chromecast nodig heb. Is deze chromecast enkel om dingen te streamen en Netflix, spotify,... te gebruiken op je tv? Of kan ik ook via de assistent de orange digicorder aansturen?

 

alvast bedankt,

 

Jeroen.

Hallo @JB1989,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @patrick2 te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! Wat hij zegt is correct 🙂

Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@JB1989  om de IOS calaender te gebruiken dient men een aantal stappen te ondernemen . Heb dit ook al eens geprobeerd maar het is niet makkelijk om te doen. Hierbij dan ook de link om de stappen te overlopen :

https://support.google.com/googlenest/answer/7029002?hl=nl

Moest u de nest hub of eventuele google ondersteuningen willen is het beste de chromecast te gebruiken. U kan zelfs via de chrome cast casten vanuit de orange tv app. Of dit gaat lukken bij google nest dat weet ik niet. Misschien zijn er andere Tribers die dit al geprobeerd hebben vanuit de google nest . Vanaf de gsm of tablet is het geen probleem om te casten met de chrome cast.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen