annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Google mini

Topic gestart op: 01-03-20 00h50

Antwoorden: 21 antwoorden

Annelies0
Aspirant verkenner

Google mini

Beste

Er is momenteel een aanbieding waarbij je een Google mini kan kopen voor 9 euro. Ik heb al 2 keer de mini willen aanvragen maar er komt een boodschap op dat ik de mini al heb aangevraagd. Toch heb ik er nog geen bericht van gehad of heb ik er nog geen ontvangen. 

Wat kan ik nu doen? 

Labels (1)
0 pluimen
21 ANTWOORDEN 21
K_S
Veteraan verkenner

Wat is google mini? Nog nooit van gehoord groetjes

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@K_S  dit is de google mini :

https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/google-nest-mini

Is een leuk en handig ding heb namelijk de googles nest hub gehaald. Dat is groter en heeft een beeldscherm.

https://eshop.orange.be/nl/google/google-nest-hub-rock-candy

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


K_S
Veteraan verkenner

Super merci..  ik heb al een abonnement dus waarschijnlijk als je het zo wil halen betaal je 59€ en anders dan betaal je meer abonnement dan nu vermoed ik (koala 15€)

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@K_S  ja als je deze wil kopen kan je deze opnemen in je abonnement. Je moet dat zien als dat je een gsm aankoopt. De google nest mini of de google nest hub worden gekoppeld aan je gsm nummer , net als je een nieuw gsm toestel zou kopen. Dan betaal je inderdaad iets meer omdat je afbetaling ervan inbegrepen zit. Maar je kan deze ook zo los aankopen en blijft de ruimte er om in de toekomst als nog een gsm toestel te kopen. Want dat is het enige nadeel , als je de google nest hub of mini erbij neemt kan je geen gsm toestel meer erbij nemen omdat je op je gsm nummer maar 1 toestel kan nemen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen