Love Packs
Ben jij een Love-klant of wil je er graag één worden? Deel naar hartelust jouw ervaring of stel hier al je prangende vragen.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Veteraan verkenner

Hallo Love trio pakket van Orange kan ik volgend jaar gratis Belgische voetbal zien met eleven sport

OPGELOST
  • Hey ik heb love trio pakket kan ik met eleven sport gratis Belgische voetbal zien of niet volgend jaar weet iemand iets meer van dat eleven sport moet ik volgend jaar voetbal abonnement pakken of niet? Eleven sport heefd Belgische voetbal in handen nu.
Labels (1)
4 ANTWOORDEN 4
Highlighted
Leidende sjamaan

Re: Hallo Love trio pakket van Orange kan ik volgend jaar gratis Belgische voetbal zien met eleven s

@Sloebers 

Ik denk dat je daar nog even geduld voor moet hebben. Te zijner tijd zullen de verschillende providers wel naar buiten komen met wat zij aan voetbal kunnen bieden.

Ik denk persoonlijk dat alle kaarten op dat vlak nog niet verdeeld zijn ...

Highlighted
Ervaren sjamaan

Re: Hallo Love trio pakket van Orange kan ik volgend jaar gratis Belgische voetbal zien met eleven s

@Sloebers  misschien een klein beetje goed nieuws , Eleven sports heeft het contract bijna binnen. Zal nog even afwachten zijn of het ook daadwerkelijk door gaat maar op dit moment zijn ze de hoogste bieder. Maar ik zeg wel AFWACHTEN want niks is zeker.

Highlighted
Aspirant verkenner

Ik hoop het toch... 😕

0 pluimen
Highlighted
Grote Wijze
Grote Wijze

Re: Hallo Love trio pakket van Orange kan ik volgend jaar gratis Belgische voetbal zien met eleve...

• Hey ik heb love trio pakket kan ik met eleven sport gratis Belgische voetbal zien of niet volgend jaar weet iemand iets meer van dat eleven sport moet ik volgend jaar voetbal abonnement pakken of niet? Eleven sport heefd Belgische voetbal in handen nu.

Ugh @Sloebers,

Je zult Belgisch voetbal niet kunnen volgen op Eleven Sports. Ze gaan waarschijnlijk hun Belgisch voetbalaanbod op hun app betalend beschikbaar maken. Jullie kunnen deze beelden dus op je TV scherm casten via de Chromecast.

Totem's groetjes,

Totem

Leden met de meeste pluimen