Love Packs
Ben jij een Love-klant of wil je er graag één worden? Deel naar hartelust jouw ervaring of stel hier al je prangende vragen.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Veteraan verkenner

Hallo hoe komt arend in love geen 40g krijgt

Ik heb arend abonnement ik krijg geen 40g maar nog altijd 20g cheetah heefd wel 30g bij een love pakket.? Raar he. Ze mogen ops ze mist tog 30g geven op arend met love pakket er bij. Nu gaan mensen naar cheetah dat normaal is ik ga binnenkort ook naar cheetah misschien prijs zelfde love pakket ik ga eens goed Moeten na denken 

Labels (2)
13 ANTWOORDEN 13
Highlighted
Leidende sjamaan

Re: Hallo hoe komt arend in love geen 40g krijgt

@Sloebers  schreef:

Ik heb arend abonnement ik krijg geen 40g maar nog altijd 20g cheetah heefd wel 30g bij een love pakket.? Raar he. Ze mogen ops ze mist tog 30g geven op arend met love pakket er bij.

Als ik me niet vergis is die vraag reeds beantwoord. De reden is dat men bij Arend onbeperkt kan verder surfen, weliswaar aan een lager tempo. Maar er zijn dus geen extra kosten.

Wanneer je bij Cheetah over de limiet gaat kost het geld.

En de statistieken tonen aan dat de overgrote meerderheid van de Arend gebruikers ruim voldoende heeft aan 30 GB.

Veteraan verkenner

Ja dat klop maar ik ben aantrekken twijfelen tussen cheetah gaan of bij arend blijven

Highlighted
Veteraan verkenner

Ja dat klop maar ik ben aant twijfelen voor naar cheetah te gaan bij arend te blijven 

Highlighted
Leidende sjamaan

@Sloebers  schreef:

Ja dat klop maar ik ben aantrekken twijfelen tussen cheetah gaan of bij arend blijven

Dan moet je eens gaan kijken naar uw vorige facturen qua verbruik, maar ook naar de andere voordelen van Arend: meer cloud en van die dingen. Kijk wat je nodig hebt en kies de formule die daar het best bij aansluit.

Highlighted
Veteraan verkenner

Merci voor je hulp maar wat zal u doen in mij geval van gsm abo met love er bij das is mei vraag

Highlighted
Leidende sjamaan

@Sloebers  schreef:

Merci voor je hulp maar wat zal u doen in mij geval van gsm abo met love er bij das is mei vraag

Ik wil u graag adviseren, maar ik vrees dat ik daarvoor veel te weinig informatie heb. Ik weet niet wat uw behoeftes zijn, ik ken uw budget niet (ik hoef dat ook niet te kennen, dat is privé), ik weet ook niet wat je van een abonnement verwacht, hoeveel opslag in the cloud heb je nodig, ga je veel naar het buitenland, EU of daarbuiten, ... Allemaal dingen die je persoonlijk op een rijtje moet zetten en dan kijken wat de abonnementen te bieden hebben. En daar dan het abo uitkiezen dat het beste bij uw behoeftes past.

Ik denk echt dat ik u daar dus niet kan in adviseren, sorry ...

Highlighted
Veteraan verkenner

Spoiler

Met cheetah of arend kunt van als je in buitenland zit is dat alle 2 zelfde

Denk ik

Highlighted
Veteraan verkenner

Roaming kosten is tog afgeschaft dus bij de abo de zelfde kost zowel bij cheetah als arend

0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

@Sloebers  schreef:

Roaming kosten is tog afgeschaft dus bij de abo de zelfde kost zowel bij cheetah als arend

Klopt. Dat aspect is dus gelijk. Behalve dat je bij Arend dus onbeperkt kunt verder surfen aan lagere snelheid. Bij Cheetah is het meteen afdokken als de pot leeg is.

Gebruik je Orange cloud? Cheetah 64 GB, Arend 500 GB

Leden met de meeste pluimen