annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hallo hoe komt arend in love geen 40g krijgt

Topic gestart op: 11-02-20 15h19

Antwoorden: 13 antwoorden

Sloebers
Veteraan verkenner

Hallo hoe komt arend in love geen 40g krijgt

Ik heb arend abonnement ik krijg geen 40g maar nog altijd 20g cheetah heefd wel 30g bij een love pakket.? Raar he. Ze mogen ops ze mist tog 30g geven op arend met love pakket er bij. Nu gaan mensen naar cheetah dat normaal is ik ga binnenkort ook naar cheetah misschien prijs zelfde love pakket ik ga eens goed Moeten na denken 

Labels (2)
13 ANTWOORDEN 13
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Sloebers  schreef:

Ik heb arend abonnement ik krijg geen 40g maar nog altijd 20g cheetah heefd wel 30g bij een love pakket.? Raar he. Ze mogen ops ze mist tog 30g geven op arend met love pakket er bij.


Als ik me niet vergis is die vraag reeds beantwoord. De reden is dat men bij Arend onbeperkt kan verder surfen, weliswaar aan een lager tempo. Maar er zijn dus geen extra kosten.

Wanneer je bij Cheetah over de limiet gaat kost het geld.

En de statistieken tonen aan dat de overgrote meerderheid van de Arend gebruikers ruim voldoende heeft aan 30 GB.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Sloebers
Veteraan verkenner

Ja dat klop maar ik ben aantrekken twijfelen tussen cheetah gaan of bij arend blijven

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Sloebers  schreef:

Ja dat klop maar ik ben aantrekken twijfelen tussen cheetah gaan of bij arend blijven


Dan moet je eens gaan kijken naar uw vorige facturen qua verbruik, maar ook naar de andere voordelen van Arend: meer cloud en van die dingen. Kijk wat je nodig hebt en kies de formule die daar het best bij aansluit.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Sloebers
Veteraan verkenner

Merci voor je hulp maar wat zal u doen in mij geval van gsm abo met love er bij das is mei vraag

 

 

Leden met de meeste pluimen