annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hallo hoe komt arend in love geen 40g krijgt

Topic gestart op: 11-02-20 15h19

Antwoorden: 13 antwoorden

Sloebers
Veteraan verkenner

Hallo hoe komt arend in love geen 40g krijgt

Ik heb arend abonnement ik krijg geen 40g maar nog altijd 20g cheetah heefd wel 30g bij een love pakket.? Raar he. Ze mogen ops ze mist tog 30g geven op arend met love pakket er bij. Nu gaan mensen naar cheetah dat normaal is ik ga binnenkort ook naar cheetah misschien prijs zelfde love pakket ik ga eens goed Moeten na denken 

Labels (2)
13 ANTWOORDEN 13
patrick2
Wijze
Wijze

@Sloebers  het is heel moeilijk om een persoon te adviseren welk abonnement hij of zij het beste neemt @Cdt24801  heeft gelijk. Bekijk inderdaad uw verbruik van de afgelopen drie maanden eens. Moest het zijn dat u maar 10 GB data verbruikt elke maand dan is een Arend natuurlijk niet echt nodig aangezien cheetah 30 GB heeft bij een Love pakket.Een persoonlijk advies is niet simpel te geven. Elk persoon is anders in zijn gebruik en verbruik. Zelf persoonlijk zou ik aan een Koala al genoeg hebben want ik verbruik niks aan data , ja 1 of 2 GB permaand. Dus ik kom er gerust mee toe.

Dus het beste advies wat ik jou op dit moment kan geven is , kijk je facturen na of kijk in de klantenzone je verbruik na van de afgelopen drie maanden. Bekijk wat je hebt verbruikt en maak van daaruit een beslissing. Moest je er toch achter komen na een maand of twee dat je te weinig hebt stap je gewoon terug over naar je Arend abonnement zo simpel is het. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


proximusboyke
Veteraan verkenner

ik hoor toch van vele mensen boven de 20gb is het niet werkbaar. want je neemt het niet om te surfen zo een abo. dus is de vraag 20 -30gb ga je nog 10.gb opdoen aan zo ene brolsnelheden. (woorden van de meeste mensen die ik ken die erover zitten)

Ik moet zeggen ik heb 1x ervaren toen ik op reis was en aan 0.512 heb ik mijn iphone daar ook gesmeten.

ik had voor die maand overgeschakeld naar een arend.

 

dus om het met de woorden van orange te zeggen dat zit scheef

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@proximusboyke  schreef:

ik hoor toch van vele mensen boven de 20gb is het niet werkbaar. want je neemt het niet om te surfen zo een abo

... knip ...


Waarvoor neem je zo een abo dan wel?

En denk je dat alle mensen die een bepaald abo nemen dat allemaal om dezelfde reden doen?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
proximusboyke
Veteraan verkenner

om te netflixen te streamen.

Met gewoon surfen ga je nie gauw aan 20gb zitten mijn inziens

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Sloebers  schreef:

Merci voor je hulp maar wat zal u doen in mij geval van gsm abo met love er bij das is mei vraag

 

 


Ik wil u graag adviseren, maar ik vrees dat ik daarvoor veel te weinig informatie heb. Ik weet niet wat uw behoeftes zijn, ik ken uw budget niet (ik hoef dat ook niet te kennen, dat is privé), ik weet ook niet wat je van een abonnement verwacht, hoeveel opslag in the cloud heb je nodig, ga je veel naar het buitenland, EU of daarbuiten, ... Allemaal dingen die je persoonlijk op een rijtje moet zetten en dan kijken wat de abonnementen te bieden hebben. En daar dan het abo uitkiezen dat het beste bij uw behoeftes past.

Ik denk echt dat ik u daar dus niet kan in adviseren, sorry ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen