annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hallo iedereen ik heb love trio.

Topic gestart op: 04-11-19 15h48

Antwoorden: 1 antwoord

Sloebers
Veteraan verkenner

Hallo iedereen ik heb love trio.

Als je love trio pakket pakt met gsm abonnement arend kost u dat in totaal 79€ maar als u gsm abonnement cheetah pakt kost u dat ook 79€ dus mij arend abonnement is 40€ love trio pakket internet is normaal 34€ maar ik betaal voor mij internet 24€ tv 15€ dat is in totaal 39€ voor mijn love trio pakket maar daar zit 10€ korting op dat internet om dat ik arend abonnement heb dus in totaal is dat 79€ om dat ik geen dubbele mobiel data krijgt met arend abonnement dat is maar 20g gaat niet naar 40g dus daar is het verschil maar cheetah krijgt u wel dubbele data in plaats van 8g gaat u naar 16g met love trio maar u internet kost 34€ tv 15€ en cheetah gsm abonnement nog is 30€ is ook in totaal 79€ euro enkel met koala plus love trio kan u 10€ besparen internet 34€ tv 15€ is love trio in totaal 49€ dan koala gsm abonnement van 20€ komt u op 69€ in totaal dus uit bij Orange dan is dat met koala abonnement iets voordeliger plus in de plaats van 4g surf vermogen gaat naar 8g surf vermogen ook mooi mee genomen maar ik kan wel altijd als ik wil over mij limiet gaan dan moet ik normaal niks voor bij betalen bij Orange dat vind ik ook belangrijk voor mij

Labels (2)
1 ANTWOORD 1
Neleke_7
Ervaren verkenner

Blij dat je zo goed mee bent van de kosten.

Leden met de meeste pluimen