annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe overstappen van Telenet naar Orange?

Topic gestart op: 30-03-19 10h46

Antwoorden: 20 antwoorden

vermeulen88
Aspirant verkenner

Hoe overstappen van Telenet naar Orange?

OPGELOST

hey

over mij: telenet klant, wil over stappen naar orange

wat gebeurd er met mijn? telenet modem, telenet digibox

abonement kwaliteit koala love? home internet speed, wifi, tv, 4g

thx

Labels (1)
0 pluimen
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
Jerre
Gewaardeerde genezer

Hallo @vermeulen88 

De Telenet modem blijft hangen, de digibox (indien gehuurd) kan je inleveren in een Telenet shop.
Bij Orange heb je 100/10 of 200/20 (boost optie) internet via de kabel met 750GB data.
Als je een Arend abonnement (unlimited data) neemt krijg je 10€/maand korting op het TV abonnement.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@vermeulen88  hey welkom ! 

Als u de overstap maakt gaat uw Telenet modem bij u thuis blijven staan , omdat deze bij uw adres hoort , en uw digicorder of digibox levert u in bij een dichtsbijzijnde telent winkel. 

Abonmmenten binnen Orange zijn goed , goed bereik gsm dus ook goed ontvangst 4G , binnenhuis kan een ander verhaal zijn maar dat is met elke provider zo . Internet snelheid is goed zeker geen klagen over , wifi over de modem is ook geen probleem. De tv van Orange is normaal dus voldoende zenders beschikbaar en de orange app voor eventueel op gsm of tablet te kunnen kijken. Kortom de abonnementen van Love zijn zeker wel goed en zeker niet duur. De overstap kan u regelen met eventueel easyswitch 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
20 ANTWOORDEN 20
Josette
Wijze
Wijze

En overgestapt?

Wij hebben er nog géén seconde spijt van gehad.

Alles is vlot verlopen en proper.

Succes ermee.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@vermeulen88  hey welkom ! 

Als u de overstap maakt gaat uw Telenet modem bij u thuis blijven staan , omdat deze bij uw adres hoort , en uw digicorder of digibox levert u in bij een dichtsbijzijnde telent winkel. 

Abonmmenten binnen Orange zijn goed , goed bereik gsm dus ook goed ontvangst 4G , binnenhuis kan een ander verhaal zijn maar dat is met elke provider zo . Internet snelheid is goed zeker geen klagen over , wifi over de modem is ook geen probleem. De tv van Orange is normaal dus voldoende zenders beschikbaar en de orange app voor eventueel op gsm of tablet te kunnen kijken. Kortom de abonnementen van Love zijn zeker wel goed en zeker niet duur. De overstap kan u regelen met eventueel easyswitch 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Brechtjeuh1985
Gewaardeerd verkenner

@patrick2

Wij zijn reeds jaar en dag klant bij Orange (telefoon), al van het Mobistar tijdperk.

 

Wij zouden nu ook kijken om internet en tv erbij te nemen. Komen/zitten nu bij het basic internet en tv pack van Telenet. Ik heb hier al het een en ander gelezen en vroeg me af hoe dit exact verloopt. Loopt de overstap vlot met Easyswitch?

Vooral het onbeperkt datagebruik & het verdubbelen van mobiele data ( en de maandelijkse uitsparing spreken ons aan) maar zijn er nog items die ik in rekening moet brengen? Video on demand en terugkijk tv worden niet gebruikt. 

 

Alvast bedankt 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Brechtjeuh1985  ik lees net dat ik het definitieve antwoord zou gaan geven maar @Gregory  heeft het perfect geformuleerd.

Het klopt wel wat die zegt met de easy switch , gebruik deze liever niet want het werkt meer niet dan wel. Ook niet al je diensten worden er mee opgezegd maar enkel tv en internet en eventuele vaste lijn. Doe wat @Gregory  u gevraagd heeft . Ga naar een shop laat alles daar in orde brengen dan na de technieker van Orange Telenet bellen voor opzeg. Dit is toch dezelfde dag bij Telenet als je wil, dus wacht tot Orange werkt thuis.

Als je hebt opgezegd krijg je een email van Telenet en wordt er gevraagd je decoder binnen te brengen . Je dient dat papier mee te nemen en zij ondertekenen dat en sturen het door , 1 exemplaar is voor jullie. De modem NIET binnen brengen dat is voor bij je thuis te laten omdat Telenet het aan jullie adres gekoppeld heeft en bij een verhuis of overstap blijft deze netjes op dat adres.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen