annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Internet@home

Topic gestart op: 14-11-19 08h50

Antwoorden: 8 antwoorden

Schmitters
Aspirant verkenner

Internet@home

Ik ben op zoek naar een zeer snelle, ongelimiteerde internetverbinding. Wij nemen geen televisie en geen vaste telefoon. Enkel internet maar dus daar wel het beste van het beste. Hebben jullie voorstellen? Orange, andere?

Labels (2)
8 ANTWOORDEN 8
Zipke
Veteraan verkenner

Al's het snelste en beste moet zijn telënet . Ik zelf heb Scarlet trio ongelimiteerd 90 mbs. Ik zie veel Netflix en gaming op xbox . Zo ik heb tussen de 300 a 500 GBA per maand 40 euro . Ik weet dat Scarlet op telefoon lijn is en Telenet op de kabel . Maar eerlijk gezegd, bij Telenet had ik 200gb en gedaan.  En de snelheid is voor download en gaming hetzelfde van kwaliteit.  Dus heb je het geld om per jaar 500 euro meer te betalen voor bijna hetzelfde van internet. Je hebt zelfs meer data . Ik ben 3 keer verhuist in de 6 jaar dat ik bij Scarlet ben en men internet kwaliteit blijft goed . Dus ik hoop dat je er iets aand hebt .😄  

CarinoBxl
Ervaren verkenner

de Fly box  van Orange is een zeer goed alternatief. Werkt zeer snel via het Orange 4g kwaliteitsnetwerk.

Het heeft 98 percent dekking is heel België!!

Cdt24801
Wijze
Wijze

@CarinoBxl 

Dat klopt wel, maar als een ongelimiteerde download verwacht wordt, schiet de FlyBox toch iets te kort ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
envy
Rekruut scout

Hello, I am interested in installing Internet in Rue Washington 13, 1050 Ixelles.

Required:

1. Unlimited downloads

2. 6 months contract

Please advise:

1. Monthly Price

2. Installation fee

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen