annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kabelabonnement bij Telenet niet opgezegd

Topic gestart op: 07-03-18 14h37

Antwoorden: 5 antwoorden

bertdecoutere
Aspirant verkenner

Kabelabonnement bij Telenet niet opgezegd

OPGELOST

Ik ben vorig jaar overgeschakeld van ADSL naar Orange Love via de (Telenet) kabel. Ik heb net een factuur van Telenet gekregen voor het gebruik van de kabel voor dit jaar.  Ik dacht dat het kabelabonnement in de Orange prijs zat? Of dien ik nog afzonderlijk het kabelabonnement ook te betalen?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
TomN
Orange-werknemer

Hoi Bert,

 

Je mag geen factuur van Telenet ontvangen, ik stel voor van even met hun klantendienst contact op te nemen voor duidelijkheid.  Bij Orange is alles inbegrepen in het abonnement (Modem, Decoder, kabelabonnement).

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
TomN
Orange-werknemer

Hoi Bert,

 

Je mag geen factuur van Telenet ontvangen, ik stel voor van even met hun klantendienst contact op te nemen voor duidelijkheid.  Bij Orange is alles inbegrepen in het abonnement (Modem, Decoder, kabelabonnement).

Erwin_BFTS
Gewaardeerd verkenner

Goedemiddag,

Ik betaal momenteel bij Telenet nog eens bijna 17€/maand extra voor het kabelabonnement. Telenet is sowieso al duurder voor een totaalpakket maar daar komt dan nog eens het kabelabonnement bij dat niet in mijn bundel zit. Indien het kabelabonnement bij Orange al in de prijs zit, dan zou het goed zijn dat dit werd vermeld want ik ben er zeker van dat velen, net als ik, denken dat dit niet is inbegrepen...

Dus, for the record; de prijs van de "bundels" TV-internet-mobiel, is alles, inclusief kabelabonnement, inbegrepen?

TomN
Orange-werknemer

Hoi,

 

Ja, alles inbegrepen. Let wel, mobiel kan je wel buiten bundel gaan (afhankelijk van abonnement dat je kiest - speciale nummers zoals 070, inbegrepen data volume opgebruikt, ...). Maar voor het vaste stuk (internet en tv) zijn alle kosten in het abonnement opgenomen.

 

Hopelijk was dit duidelijk 😊

Erwin_BFTS
Gewaardeerd verkenner

Zeer duidelijk! En daarmee is voor mij de beslissing ook genomen; binnenkort stap ik over!!

Bedankt!

Leden met de meeste pluimen