annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Love Duo installatie

Topic gestart op: 30-07-19 11h15

Antwoorden: 9 antwoorden

TMCLS93
Gewaardeerd verkenner

Love Duo installatie

Hoi iedereen, 

 Gisteren (29/07/2019) heb ik Love Duo laten installeren. De installatie van de modem en het pakket verliep zonder problemen. Echter had de Orange technieker problemen om de modem te activeren. Hierdoor heb ik GEEN internet. De technieker zei me dat dit zeker 2 werkdagen kon duren vooraleer mijn modem actief zou zijn.

Ik zie mijn netwerk er wel tussen staan, maar kan hier niet mee verbinden. Na 2x contact te hebben gehad met Orange (29/07 en 30/07) zei de klantendienst me dat er geen public ID aanhangt, waardoor dit niet geactiveerd kan worden. Volgens hen is dit de taak van Telenet. 

 

Kan ik hier iets aandoen aan het probleel of moet ik dagen zonder internet doorbrengen? Want is niet verantwoord in 2019. 

Labels (1)
0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
patrick2
Wijze
Wijze

@TMCLS93 het is perfect mogelijk dat Telenet nog een activering moet doen op het net zodat u internet krijgt. Moest u al Telenet klant geweest zijn voor Orange is dat probleem er niet omdat de lijn dan al geactiveerd is. Dat het niet verantwoord is anno 2019 ben ik wel met u eens men zou denken aansluiten en de klant heeft internet maar helaas wringt dan daar de schoen dat er een tweede is die medewerking moet verlenen. U zelf kan hier niks aan doen dit is enkel nu aan de zijde van Telenet die er voor moet zorgen dat u signaal op die modem krijgt dat alles. Dus hopelijk is het snel in orde dat u ooksenl kan genieten van uw internet.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
TMCLS93
Gewaardeerd verkenner

hey @patrick2 

Ik kom juist van Telenet als klant. Dus vind het vreemd dat het zo lang moet duren aangezien ik er 6 maanden klant ben geweest. Van januari 2019 tot gisteren. 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@TMCLS93  dan zou Telenet het normaal al in orde moeten hebben gebracht. Toen ik Orange liet aansluiten , internet en tv , had ik vrijwel direct internet signaal op de lijn. Begrijp het echt soms niet goed wat er allemaal gaande is bij de ene is het direct de andere twee dagen wachten. Was beter moest Orange ook een eigen lijn hebben zou het een stuk makkelijker maken want ben echt wel super tevreden van Orange en begin steeds meer ontevreden te worden van Telenet. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
TMCLS93
Gewaardeerd verkenner

Ik snap het ook niet....hopelijk houdt Telenet de activatie niet tegen. Ik kan wel gecompenseerd worden door Orange, maar dan moet het probleem eerst verholpen zijn zeiden ze me. Tgaat me ook ni echt om die compensatie hoor, maar het is eerder het principe. Internet is een basisrecht anno 2019. En 2 dagen of langer zonder is echt not done. En zelf kan k niet naar Telenet bellen omdat ze dit met Orange onderling regelen.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@TMCLS93 hopelijk is het gewoon snel in orde. En inderdaad naar Telenet bellen gaat niks helpen die verwijzen u toch naar Orange terug. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen