annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Love business, bestaat dit bij Orange ?

Topic gestart op: 20-02-20 14h07

Antwoorden: 2 antwoorden

KBE
Ervaren verkenner

Love business, bestaat dit bij Orange ?

Beste,

 

Ik vroeg mij af dat Orange ook een business abbonement heeft zoals bij de concurrent.

Daar heb je namelijk een limiet van 3TB tot geen limiet heb ik mij laten vertellen.

Reden is dat ik in de toekomst decoder wil weg doen en volledig alles wil kijken van programma's via het internet. Maar ik vrees dat dit wel serieus wat data gaat slorpen in combinatie met dat ik stream en redelijk veel games download uit mijn Steam en update. 

 

Is er zo iets bij Orange eigenlijk ?

Mvg

Koen

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Beste,

 

Ik vroeg mij af dat Orange ook een business abbonement heeft zoals bij de concurrent.

Daar heb je namelijk een limiet van 3TB tot geen limiet heb ik mij laten vertellen.

Reden is dat ik in de toekomst decoder wil weg doen en volledig alles wil kijken van programma's via het internet. Maar ik vrees dat dit wel serieus wat data gaat slorpen in combinatie met dat ik stream en redelijk veel games download uit mijn Steam en update. 

 

Is er zo iets bij Orange eigenlijk ?

Mvg

Koen

Ugh @Koen,

LOVE voor zelfstandige klanten en kleine bedrijven bestaat inderdaad, maar de fair use policy blijft op 750GB.
Totem's groetjes,

Totem

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

Goede middag,

je kan hier eens lezen gaan.

https://business.orange.be/nl/business-oplossingen/andere-tarieven 

 

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen