annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Love trio

Topic gestart op: 25-09-20 00h17

Antwoorden: 2 antwoorden

Leona
Aspirant verkenner

Love trio

OPGELOST

Ik heb een gsm abonnement en internet en tv 

Momenteel ben ik echter amper thuis kan je daarmee het vast internet (wifi) en tv op een minder tarief zetten?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Leona  het ligt er aan wat je bedoeld met minder thuis. 

Je kan bijvoorbeeld je producten laten bevriezen , dat wil dus zeggen dat je een tijd lang een klein bedrag betaald aan € ..... Meestal vragen mensen dat als ze bijvoorbeeld een maand naar het buitenland moeten voor werk of zo iets. Of je het ook krijgt omdat je minder thuis bent dan normaal kan je altijd eens vragen natuurlijk. Ik denk zelf dat het zo niet gaat omdat aan die freezing wel bepaalde voorwaarden zitten. Anders zou iedereen dat zomaar kunnen aanvragen als ze een weekendje naar zee gaan. Je kan het ook maar een .... aantal keer per jaar aanvragen voor een periode van .... aantal maanden.

Bel de klantendienst of stuur een bericht met Messenger van FB of Twitter en stel daar je vraag of langs gaan in een shop. Die zullen wat gerichter kunnen antwoorden dan wij, maar ik weet wel uit ervaring wat je precies bedoeld. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
patrick2
Wijze
Wijze

@Leona  het ligt er aan wat je bedoeld met minder thuis. 

Je kan bijvoorbeeld je producten laten bevriezen , dat wil dus zeggen dat je een tijd lang een klein bedrag betaald aan € ..... Meestal vragen mensen dat als ze bijvoorbeeld een maand naar het buitenland moeten voor werk of zo iets. Of je het ook krijgt omdat je minder thuis bent dan normaal kan je altijd eens vragen natuurlijk. Ik denk zelf dat het zo niet gaat omdat aan die freezing wel bepaalde voorwaarden zitten. Anders zou iedereen dat zomaar kunnen aanvragen als ze een weekendje naar zee gaan. Je kan het ook maar een .... aantal keer per jaar aanvragen voor een periode van .... aantal maanden.

Bel de klantendienst of stuur een bericht met Messenger van FB of Twitter en stel daar je vraag of langs gaan in een shop. Die zullen wat gerichter kunnen antwoorden dan wij, maar ik weet wel uit ervaring wat je precies bedoeld. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leona
Aspirant verkenner

Ja dat bedoel ik een soort freezing omdat ik een tijd ergens anders ga logeren om voor die persoon te zorgen 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen