annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Met de rug tegen de muur

Topic gestart op: 24-07-20 16h15

Antwoorden: 15 antwoorden

adizal
Leidende verkenner

Met de rug tegen de muur

Wow, Orange stuurt mij sms om eventueel internetboost 400 mbps te nemen aan €15 i.p.v de internet boost 200 mbps aan € 10 die ik nu bijna 4 jaar gebruik. Indien ik de internet boost 400 mbps niet neem zal ik terugvallen op de standaard van 100 mbps. Dus ik heb de keuze. Ik wil niet terugvallen op 100 mbps en bestel woensdag 22/08 om 13u de internet boost 400 mbps, volgens hun site zou dat geactiveerd worden binnen de 24u. Vrijdag 24/10 om 10.30 bel ik de 5000 om te vragen waar mijn internet boost 400 blijft. Maar mijnheer u hebt reeds de internetboost 400 zegt de dame. Neen mevrouw, ik heb mijn modem juist nog gereset en ik haal 185,54 mbps. Even in de wacht geplaatst en nadien werd mij gsm nr gecontroleerd. Men zou mij terugbellen van de technische dienst. En wanneer gaat dat gebeuren mevrouw is dat vandaag nog, dat weet ik niet, vandaag nog, ik denk eerder maandag. Moet je daar als 4 jaar klant tevreden mee zijn?

Noemt men dat klant gerichte service? Mij lijkt het eerder komt volgende week nog eens terug zagen het is bijna weekend nu. Maar ondertussen sta ik wel geboekt als gebruiker van 400 mbps.

Labels (1)
15 ANTWOORDEN 15
Munneke
Veteraan verkenner

@adizal Begrijp je volledig.  Het zou een iets opener communicatie moeten zijn.  Velen begrijpen niet dat hoe eerlijker je bent in zoiets, des te meer appreciatie je krijgt aan het einde van de rit...

Maar ik blijf er toch bij dat de orange klantendienst toch vele beter is dan die met het gele icoontje met knipoogje 😉

als ik hier thuis moet telefoneren voor iets, dan is er een kink in de kabel en naar die met dat gele icoontje met knipoogje was het om de zoveel weken dat ik belde en na de zoveelste technieker was ik het zó beu dat ik ze buiten heb geflikkerd.  Bij orange is er nog maar 1 technieker moeten komen om 3 jaar tijd en heb zelf nog maar 1x moeten bellen 😉

alvast heel veel succes 😉 wij hebben ook net een berichtje gekregen of we de upgrade nemen of niet dus 🍀🤞

 

Leden met de meeste pluimen