annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Opvolging verbruik vast internet

Topic gestart op: 03-04-20 10h45

Antwoorden: 9 antwoorden

Law
Veteraan verkenner

Opvolging verbruik vast internet

Net via Facebook en Telefonisch contact gehad in verband voor een opvolging modulle van je vast internet.
Dit zodat je je verbruik van je vaste dienst (voor de moment enkel van toepassing vast internet) kan opvolgen.

Echter deze modulle bestaat niet in my orange. Je krijgt enkel een sms bij het bereiken van de FUP (Fair Use Policy) that's it.

Nu heb ik wel op de modem gezien dat deze het een beetje opvolgt. (klikken op status --> onder Technische gegevens helemaal naar beneden scrollen).

Maar zijn deze cijfers correct?

Het zou vele makkelijker zijn voor de meeste users om aan te melden in My Orange en daar je verbruik te kunnen raadplegen. 

Is dit opkomst?

Labels (3)
0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
patrick2
Wijze
Wijze

@Law  ja ik heb je gehele chat gelezen ( wil zeggen wat je verstuurd hebt ). Maar je kan en mag dat wel vragen of ze het intern willen bekijken. Er zijn er meerdere die het gevraagd hebben en dat het is opgelost. Ik heb het toen niet gevraagd en in eens zag ik mijn verbruik staan zonder dus iets te doen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

🤔Ik kan mijn verbruik toch bekijken? Waarom anderen niet?

 

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  dat is een klein beetje een raadsel. Bij de ene werkt dat perfect en weer iemand anders moet het door geven om het in orde te krijgen. Dus dat zal een raadsel blijven vrees ik hoe en waarom technisch kan ik dat ook niet verklaren.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Law
Veteraan verkenner

Ik heb de link naar deze gedeelte van het forum gedeeld en krijg ineens het volgende:

"
Hey,

Ik ga dit zeker intern laten nakijken, want dat klopt niet met de info die wij daar over hebben.

We houden je op de hoogte.

Law_0-1585928068967.png

Fijn weekend alvast!

Vriendelijke groet,

Dimitri

"

We zullen zien wat er van komt.
Ik hou jullie op de hoogte.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Law  voila dus er wordt naar gezien. dat is al een positief begin. Heb je gezegd he dat ze er intern zeker naar kijken als je het vraagt. Misschien heb je een verkeerde gehad die moe was of zijne tijd was op . 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen