annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange vraagt mijn klantennummer van Telenet van vroeger

Topic gestart op: 14-11-18 15h52

Antwoorden: 6 antwoorden

Leentje1973
Veteraan verkenner

Orange vraagt mijn klantennummer van Telenet van vroeger

OPGELOST

Ik kreeg een bericht dat ik moest bellen nr Orange. Ben 4 mnd geleden van Telenet nr Orange gegaan.

Ze bellen om te vragen wat mijn telenetklantennummer was vroeger. Euh waarom zou men mij hiervoor bellen als die hele omschakeling allang in orde is?

Is 4 maanden geleden.

Vond dat vreemd. Heb gevraagd eerst te zeggen waarom men dat vraagt

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Leentje1973 er zijn genoeg nep telefoons tegenwoordig en emails waar men van alles wil hebben voor gegevens en geld te krijgen. Zou naar de 5000 bellen en eens vragen daar of ze het nodig hebben.. Denk zelf van niet omdat alles al in orde is. Maar maak wel de melding want als ze andere bellen die wel gegevens geven is ook niet fijn en misschien kan Orange een melding ergens maken. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
patrick2
Wijze
Wijze

@Leentje1973 kan ik daaruit opmaken dat u de klantendienst gebeld heeft en de melding gemaakt is ? ...

De enige reden waarom is als ze uw gsm nummer of een vast telefoon nummer moeilijk kunnen over zetten dan zou men een klantenummer kunnen vragen maar nu nog 4 maanden na installatie dat is raar. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leentje1973
Veteraan verkenner

alles is allang in orde, zoals gezegd 

ik kreeg een sms "Orange Help Desk: we hebben een vraag betreffende je internetr en TV. Ticket nr x. Kan je ons ballen aub van maanag tot zaterdag tss 8u en 20u op 02/7083004 met code x. "

Ik vond dat al onbeleefd. Ik moest in wacht wachten enz. Dat ze me zelf eens bellen. Uitendelijk kreeg ik hen aan d elijn, en zeiden ze me dat het was om teweten wat mijn easy switch was en mijn klantennummer van Telenet. Heb het easy switch gegeven, en het ander niet. Heb gevraagd waarom ze mijn Telenetklantennummer willen als de overzetting allang in orde is. Dus ik verwacht antwoord hierover. Heb gezegd dat ik dit echt wil weten.

Had ook teruggebeld omdat mijn decode 2x per week vastloopt, maar das een ander probleem.

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen