annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Overstap naar Orange

Topic gestart op: 17-07-20 15h23

Antwoorden: 3 antwoorden

snellerob
Aspirant verkenner

Overstap naar Orange

Gezien Telenet het Belgisch voetbal vermoedelijk niet meer gaat uitzenden, overweeg ik een overstap naar Orange. Ik zou dan aldaar klant willen worden voor internet, TV (met Belgisch voetbal) en 2 GSM's. Wat is voor mij het beste aanbod?

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Gregory
Wijze
Wijze

Dag @snellerob 

Je moet hier maar even gsm abonnementen aanklikken. https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/internet-tv-mobiel/nieuwe-klant?TP=BB_00_00_00_00_TV

 

Tip: Als je beslist, doe het niet on-line.  Ga naar een shop.  Je wandelt er weg met een installatiedatum

Gebruik geen easy switch.  Na installatie door Orange bel je zelf naar telenet om op te zeggen.  Ze doen dit heel correct.  Wel nog je digicorder binnen brengen in een telenet shop

Good luck

Cdt24801
Wijze
Wijze

Oppassen met die providerkeuze puur voor het voetbalgebeuren. Die strijd is nog niet gestreden ....

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@snellerob  Je zou dan al gaan naar een Love trio pakket met je gsm’s erbij. Nu is het belangrijk voor jullie te weten wat je verbruik van de gsm is. Je kan al instappen op een Go plus dan heb je onbeperkt bellen en 5 GB aan data €20 per maand.  Maar omdat je een totaal pakket neemt zou ik de Go intense nemen omdat je dan voor € 1 per abonnement meer , 15 GB data krijgt en onbeperkt bellen en sms. Je krijgt namelijk dan € 9 korting per abonnement vanaf de Go intense. De Go intense is zonder love pakket € 30 per maand. Ik zou voor die formule kiezen. Maar het is jullie keus en mijn advies. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen