annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Overstappen naar Orange

Topic gestart op: 19-09-19 20h58

Antwoorden: 2 antwoorden

Anomalone
Aspirant verkenner

Overstappen naar Orange

Hallo,

Binnenkort zou ik graag overstappen naar Orange van telenet. Ik heb namelijk verschillende zaken informatie nodig.

Ten eerste Ik wil overstappen naar Orange Love Trio dat is TV + Internet + Internet boost + Mobiel. Voor Internet heb ik bij telenet een WiFi powerline omdat op mijn eerste verdiep niet goed bereik heeft van wifi en ik zou graag internet hebben met netwerkkabel voor onderandere gamen/pc omdat ik geen directe toegang heb om met netwerkkabel van de modem tot mijn eerste verdiep. Zou ik dat samen kunnen combineren met die van Orange samen met internetboost?  Of bestaat er iets gelijksaardig dat ik eenmalig moet betalen en wordt internet gebruikt van de modem zelf?

Ten tweede ik zou graag Arend gebruiken met mijn Love Trio pack maar toen zag ik dat er promotie is voor een smartphone Xiaomi Mi 9T voor maar €79 samen met Arend €60/maand voor 24 maanden. Moet ik dan 2 Arend abonnement aankopen of dat mag ook met 1 abonnement? Maar zo te zien is Arend €40/maand. Dus als dat mogelijk is dat ik 1 keer €79 euro voor de gsm betalen en elke maand 20 euro extra betalen bij Love Trio pack? Omdat abonnement met GSM €60/maand is.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

 

Labels (1)
2 ANTWOORDEN 2
frank1
Aspirant verkenner

hallo van tv langs orange weet ik niet veel maar ik heb draadloos internet bij orange van deeg makkelijk neem je mee waar je zit juist stopcontack voor nodig.moet wel zeggen kijk eens na op orange.be draadloos internet

gt frank

patrick2
Wijze
Wijze

@Anomalone ten aller eerste is het mogelijk om uw eigen powerlines te gebruiken voor aan de modem van Orange te verbinden. Natuurlijk is het de vraag of u de powerlines hebt gekocht bij Telenet of deze terug ingeleverd dienen te worden bij overstap. Moest dat het geval zijn bij Orange zijn ook powerlines te koop die u kan installeren maar dat zal dan een technieker voor u doen die alles installeerd. Dus die oplossing heeft u al. Als u een Love trio pack neemt zit er een abonnement naar keuze in , hoe hoger het abonnment te duurder uw pack. Maar u kan ook een gsm bij uw abonnement nemen en dan is het iets duurder omdat er afbetaling inzit aan Orange voor het toestel. U heeft dan uiteindelijk maar 1 abonnment ook als u er geen gsm bij neemt dan heeft u maar 1 abonnement dus nooit twee tenzij er iemand anders is in het gezin die ook arend neemt. U kan het toestel ook zo kopen dan heeft u arend 40 euro per maand en geen verbintenis. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen