annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Prijsverschil Cheetah <> Arend met Love Trio?

Topic gestart op: 05-11-19 14h59

Antwoorden: 4 antwoorden

maxpowa
Aspirant verkenner

Prijsverschil Cheetah <> Arend met Love Trio?

Hallo,

We zijn hier thuis recentelijk overgestapt op Love Trio met een Koala abonnement voor mijn vrouw.

Ik ben nu van plan ook over te stappen naar Orange voor een GSM abo in dat Love Pack, maar ik begrijp niet goed waar het verschil zit in prijs tussen Cheetah en Arend, op het eerste zicht krijg je geen korting op Cheetah met Love omdat de prijs als ik die toevoeg 30 Euro blijft en Arend ook aan 30 Euro is omdat je daar wel korting op krijgt.

Is dat een foutje op de website? Ik begrijp niet goed waarom iemand dan uberhaupt Cheetah zou kiezen in combinatie met een Love Pack.

Weet iemand hier meer over?

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hallo,

We zijn hier thuis recentelijk overgestapt op Love Trio met een Koala abonnement voor mijn vrouw.

Ik ben nu van plan ook over te stappen naar Orange voor een GSM abo in dat Love Pack, maar ik begrijp niet goed waar het verschil zit in prijs tussen Cheetah en Arend, op het eerste zicht krijg je geen korting op Cheetah met Love omdat de prijs als ik die toevoeg 30 Euro blijft en Arend ook aan 30 Euro is omdat je daar wel korting op krijgt.

Is dat een foutje op de website? Ik begrijp niet goed waarom iemand dan uberhaupt Cheetah zou kiezen in combinatie met een Love Pack.

Weet iemand hier meer over?

Ugh @maxpowa,

De LOVE-pack gecombineerd met Arend is inderdaad aan hetzelfde prijs als de LOVE-pak gecombineerd met Cheetah. Het enig verschil is dat je met Cheetah wel buiten bundel gaat als je al je data hebt opgebruikt.

Het is dus voordeliger om een LOVE-pak met Arend te nemen ! 🙂

Totem's zonnegroeten,

Totem 

Alper9000
Ervaren verkenner

Zeer jammer dat je geen trio abonnement kan nemen met internet + tv + cheetah voor 69 Euro. Dat zou pas een deal zijn! 🙂 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@maxpowa  heb inderdaad gezien dat de cheetah en de arend aan dezelfde prijs staan met een love trio pack. Enige verschil wat ik zie is dat de ene 16 GB aan data heeft en voor 4GB meer heb je dan arend erbij , dus onbeperkt internet. Daar zal het verschil zitten maar anders eens doen wat @Cdt24801  u gezegd heeft eens bellen of naar een shop langs gaan.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@maxpowa 

Of het een fout is op de website of dat het werkelijk zo is, daar heb ik als gewone klant ook geen idee van. Maar een belleke of berichtje naar de klantendienst kan klaarheid verschaffen Man Knipoog

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen