annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Sim activatie

Topic gestart op: 21-11-19 07h30

Antwoorden: 3 antwoorden

Caras212
Aspirant verkenner

Sim activatie

Beste, ik ben onlangs orange trio geworden en heb mijn simkaart geactiveerd maar heb na bijna een week nog steeds de overstap niet gemaakt. Ik vrees dat er iets mis is gelopen?

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Hassi
Gewaardeerd verkenner

Ik ben vorige week overgestapt en maandag heb ik mijn kaartje gekregen. Alles gedaan wat moest maar dinsdag was dit nog niet in orde. Het kaartje gewoon in de gsm gestoken. Hopend dat dit op deze manier in orde zou komen. Niet dus. Vandaag naar een stand in de Carrefour geweest en daar hebben ze alles opnieuw gedaan. De promo van de eerste 3 maand aan 10 euro heb ik bijgevolg niet gekregen. En op de koop toe is het 25€ en geen 20. Een goede start is dit zeker en vast niet. 

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ik ben vorige week overgestapt en maandag heb ik mijn kaartje gekregen. Alles gedaan wat moest maar dinsdag was dit nog niet in orde. Het kaartje gewoon in de gsm gestoken. Hopend dat dit op deze manier in orde zou komen. Niet dus. Vandaag naar een stand in de Carrefour geweest en daar hebben ze alles opnieuw gedaan. De promo van de eerste 3 maand aan 10 euro heb ik bijgevolg niet gekregen. En op de koop toe is het 25€ en geen 20. Een goede start is dit zeker en vast niet. 

Ugh @Hassi,

Voor een vertraagde activatie had je best contact opgenomen met de Customer Stamleden, want in de shop zijn er enkel verkopers beschikbaar.

Je had normaal gezien geen nieuwe activatie moeten krijgen. Dan verlies je je webpromo (omdat je eigenlijk een activatie in een shop hebt gevraagd). No stress voor die 25€ je vindt in je getailleerde factuur wel een promo van -5€, die noemt "Koala limited edition promo".

Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Caras212  moest de activering na een week niet in orde zijn direct contact opnemen met de klantendienst. Deze gaan nakijken voor u waar het mis gegaan is.Kan zijn dat er bij de andere provider iets is gegaan is daarom bellen. Ik heb hier ook nog wel iets om het na te kijken voor u maar dan moet u een prive bericht sturen met uw nummer dan kan ik zien waar uw nummer actief is.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen