annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Terugsturen modem ed

Topic gestart op: 25-12-19 19h45

Antwoorden: 11 antwoorden

ChristiaanB
Gewaardeerd verkenner

Terugsturen modem ed

Ik heb na stopzetting van mijn abonnementen geheel volgens de instructies ontvangen via mail de modem, versterker, kabels, afstandbediening en dergelijke teruggestuurd naar Orange.  Via Bpost heb ik een bevestiging dat het pakket is aangekomen op 19 december. Toch kreeg ik deze week nog een rappel per mail én per sms dat ik mijn materialen nog moet terugsturen ... communicatieprobleem tussen verschillende diensten of gewoon slechte wil ??

Ik kan op geen enkele manier bevestiging krijgen van Orange zelf dat ze mijn pakket wel degelijk hebben ontvangen ??

Labels (1)
11 ANTWOORDEN 11
patrick2
Wijze
Wijze

@ChristiaanB  Is je probleem inmiddels al opgelost? Je kan altijd de oplossing markeren die je het beste geholpen heeft.
Op die manier help je andere tribers ook.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


phil48
Leidende verkenner

Gewoon uit nieuwsgierigheid, misschien wéét iemand van Orange dit.

 

Hoe komt het dat je de apparatuur niet kan binnen brengen in één van de vele Orange shops? Je kunt er wel allerlei abonnementen afsluiten, dan zou "binnen brengen" toch ook moeten kunnen ?

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@phil48  ik heb deze vraag al eens gesteld rechtstreeks aan Orange. 

Het is een bewuste keuze van Orange dat ze dit niet willen doen. Hetzelfde als dat er geen modems of decoders voorradig zijn in de shop voor omruiling. Dus het is gewoon bewust gekozen en ook om de reden dat het dan niet te druk is in de shops en dat ze meer tijd hebben voor andere zaken om de klanten te helpen. Daarom alles op sturen of laten vervangen door een technieker. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
NelsonM
Orange-werknemer

Ik heb na stopzetting van mijn abonnementen geheel volgens de instructies ontvangen via mail de modem, versterker, kabels, afstandbediening en dergelijke teruggestuurd naar Orange.  Via Bpost heb ik een bevestiging dat het pakket is aangekomen op 19 december. Toch kreeg ik deze week nog een rappel per mail én per sms dat ik mijn materialen nog moet terugsturen ... communicatieprobleem tussen verschillende diensten of gewoon slechte wil ??

Ik kan op geen enkele manier bevestiging krijgen van Orange zelf dat ze mijn pakket wel degelijk hebben ontvangen ??

Hallo @ChristiaanB,
Aarzel zeker  niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂

Het zal de community helpen ^^

Groetjes,
Nelson 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen