annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Van Koala naar Go- Plus.

Topic gestart op: 18-09-20 18h11

Antwoorden: 13 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

Van Koala naar Go- Plus.

Goedenavond,

jaren klant geweest met 2 smartphones - internet en tv. Zeer tevreden.

Door een telefoontje vanavond ivm mijn factuur qua een herstelling, kreeg ik telefoon van een

eerlijke persoon. Wie weet beetje geluk?

We zijn over gegaan van Koala naar Go - PLus.

Want de Coyote en Orange Cloud verdwijnt sowieso daar

moeten we het nu niet meer voor doen. 

De prijs is beterkoop € 8 in de maand, ja dan ben ik gewonnen voor de deal.

En na 30 minuten was alles in kannen en kruiken.

Daar ben ik zeer blij mee.

Bedankt Orange. 👌 👍

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
13 ANTWOORDEN 13
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Josette  schreef:

@ Iedereen die het leest.

Even geduld hebben, want er kan je even niemand meer opbellen

totdat je een sms krijgt van Orange en je toestel opnieuw 

even moet opstarten. 

 


Da's vreemd Josette.

Ik heb gisterenavond ook de overstap gemaakt van Koala naar Go plus. De overstap aangevraagd via mijn foon.

Binnen de vijf minuten had ik die sms dat ik best mijn foon even kon herstarten ivm mijn nieuwe tariefplan.

Ik heb dat gedaan en dan ben ik eens gaan kijken in mijn klantenzone en daar stond nog steeds Koala. Deze morgen was het aangepast in de klantenzone (en de app).

Maar die sms heb ik dus zo goed als onmiddellijk gekregen en heb geen onderbreking van verbinding gehad.

sms orange.JPG

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Gregory 

Om in dit kader even terug te komen op een ouder topic: nu ik van Koala ben overgegaan naar een GO abo staat in mijn klantenzone ook niet meer mijn type foon vermeld. Dat is verdwenen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801  staat er bij ons ook niet meer!

En de overgang op die dag moeten ze problemen hebben gehad

heb er al meerdere gelezen.

Maar het is oké. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Gregory
Wijze
Wijze


@Cdt24801  schreef:

@Gregory 

Om in dit kader even terug te komen op een ouder topic: nu ik van Koala ben overgegaan naar een GO abo staat in mijn klantenzone ook niet meer mijn type foon vermeld. Dat is verdwenen.


Dan is het hoog tijd dat je bij orange een nieuwe koopt @Cdt24801 😉

Cdt24801
Wijze
Wijze

@NoetNoet 

Fijn dat je ook fijn vind, maar zoals je nu bezig bent, dat is niet OK. Met één post weten we ook al dat je blij bent, dat volstaat.

Zomaar wat posten gewoon om posten te maken, daar zal je op den duur negatieve gevolgen van dragen. Sneller willen bevorderen of gewoon badges jagen, dat loopt niet goed af. Lees de spelregels maar eens na.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen