annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verhuis isntallatie laat op zich wachten

Topic gestart op: 10-12-18 10h45

Antwoorden: 22 antwoorden

Dycker
Gewaardeerd verkenner

Verhuis isntallatie laat op zich wachten

Ik ben 10 november verhuist zit nu al een maand zonder kabel. Vandaag bericht gekregen dat ze pas 8 januari kunnen komen instelleren. Dus nog is een maand geen internet. 

Nu zouw ik graak een flybox ter compensatie krijgen voor de volgende maand. Op uitleen basis gewoon. Ik betaal nu dan 2 maand voor iets dat ik niet heb dus. Deze compensatie zal er toch vanaf kunnen.

Grtjes

 

 

Labels (1)
0 pluimen
22 ANTWOORDEN 22
CarinoBxl
Ervaren verkenner

Je kan altijd de box als hij echt kwijt raakt weer opnieuw laten opsturen via de klantenservice zonder extra kosten 

0 pluimen
Cleopatra
Veteraan verkenner

Oh 😞

 

Flybox gekregen van de compensatiedienst?

 

0 pluimen
Jerre
Gewaardeerde genezer

@Bart-84  Wat werkte er bij de installatie ? De technieker vertrekt normaal niet zonder dat alles werkt.

0 pluimen
Bart-84
Ervaren verkenner

@Jerre Er werkte niets na de installatie, de technieker heeft zijn werk goed gedaan daar valt niets op te zeggen. Hij kon de installatie niet afronden omdat het systeem hem niet toeliet te activeren. Hij heeft collega aan de lijn gehad die zei "een bug in het systeem, morgen is het opgelost!". 2 weken later en 12 uur bellen met de klantendienst later nog steeds niet geactiveerd. Modem heeft een groene led die constant aan is en 2 blauwen die pinken. Tv doen tevens ook niets, voor mij krijgt orange nog tot eind van het jaar niet opgelost tegen dan... andere provider, klacht bij onbudsdienst + facturen in hun bus van schade die mijn klanten hebben opgelopen omdat ik hen geen directe ondersteuning kon bieden + alle facturen van andere providers waar ik uit noodzaak mobiele data heb moeten aankopen.

0 pluimen
Bart-84
Ervaren verkenner

Identiek het zelfde probleem, reeds sinds 8 November zonder internet. Bij mij is de "installatie" gebeurd maar ze kunnen het niet activeren ... dus eigenlijk staan ze ook bij ons nergens

Leden met de meeste pluimen