annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vernieuwde formules

Topic gestart op: 09-03-20 12h16

Antwoorden: 29 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Vernieuwde formules

Voor diegene die de website nog niet hebben nagezien , deze is terug online. Maar ze hebben betere formules gemaakt en dus voor iedereen wat wils. Met de gsm abonnementen kan je zelfs kiezen nu voor 1 persoon of meerdere. Vanaf de meerdere simkaarten krijg je dus ook korting op het abonnement en je krijgt bij Arend nu 30 GB volledige snelheid aan surfen. Ook de klantenzone heeft een likje verf gehad. 

Zou zeggen bekijk de website eens want het kan voor sommige heel interessant zijn .

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (3)
29 ANTWOORDEN 29
patrick2
Wijze
Wijze

@izzet3838  daar ben ik nog proberen achter aan het komen. Ik mis een aantal dingen nu op de site maar denk dat het morgen zeker allemaal zichtbaar is. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
RFaes
Ervaren verkenner

thanks voor newsflash

Muma
Aspirant verkenner

Ah eindelijk 30 voor Arend 😄 Discrepantie opgelost !

patrick2
Wijze
Wijze

@Muma  inderdaad daar zeg je het. Maar voor de liefhebbers heb ik ook gezien net dat second call er ook standaard in zit in de nieuwe formules.Maar ben nog even aan het uitpluizen want mijn Dolfijn zou ik aan kunnen passen naar een nieuwe formule dus eens kijken wat ik dan extra kan krijgen of wat erin zit.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2  en @Muma 

Als ik het zo lees gaat het niet over Arend maar over het nieuwe GO Unlimited

Worden bestaande klanten zomaar overgezet? Ik denk het niet want de gegevens zijn anders, er is geen one-tot-one link tussen de oude en de nieuwe abo's. M.a.w. het is niet zomaar een naamsverandering, de inhoud is ook anders.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen