annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Voor tv en internet

Topic gestart op: 17-01-20 17h12

Antwoorden: 7 antwoorden

Zipke
Veteraan verkenner

Voor tv en internet

Waarom doet Orange voor tv en internet Telenet en proximus na ? en waarom voor mobiel zo goed onder de prijs . Want voor mobiel krijg je bij Orange meer dan telnet of proximus . Ik ben nu 12 maand bij Orange, omdat ik ook moet zien dat ik toekom op het einde van de maand. Dus vergelijk ik niet alleen prijs, maar ook wat je erbij krijgt. Zoals extra data gratis bellen sms.  Daarop is Orange de beste . Maar voor tv en internet is het te duur voor wat het is . Zeker voor de gewone mens 79 euro .Telenet en proximus komen daar mee weg . Maar Orange zou dat niet mogen doen .zie Scarlet ik ben daar nu al 3 jaar . 40 euro per maand voor trio . Maar ik download of surfte aan dezelfde snelheid als die dure vogels pus data was ongelimiteerd Telenet 200gb kijk je Netflix veel is dat al zeer nipt . Natuurlijk kan je niet kijken naar gemist . Maar voor die 30 euro meer kan ik ze wel opnemen. Plus voor 300 a 400 euro minder per jaar ,is die mooi gespaard. Natuurlijk weet ik dat Scarlet op de oude proximus lijnen zit . Maar daar merk je nins van in snelheid . Ben nu 3 keer verhuist en nooit onder 80 mgb . Wilt Orange die mensen aantrekken maak dan het love pack 62 euro per maand . Dan zou ik alles bij jullie zetten . De gewone mens trekt die Telenet en proximus prijzen niet . Zeker als je die mensen jaren wilt houden .denk daar is aan . Wat denken jullie hiervan???? Iedereen zen gedacht is welkom 

Labels (1)
0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
patrick2
Wijze
Wijze

@Zipke  ik vind de prijzen bij Orange heeeel goed niet te duur en niet te goedkoop , precies daar tussen. Telenet is duur en Proximus trekt op niks want de download snelheid is veel te laag. Zelf heb ik Telenet maar dat is om de reden voor terug kijk tv , hou niet van opnemen en heeft een film aanbod. Dat is iets waar Orange voor mij tekort in schiet. Moesten hun dat aanbieden kom ik direct terug als klant. Graag heb ik ook wat snelheid op mijn lijn en betaal er ook graag voor bij. Dus proximus komt er niet in bij mij veel te laag. De vergelijking die ik maak tussen Telenet en Orange zegt mij dat Orange goed is. Ook kwa mobiel abonnement , wat ik heb bij Orange is perfect. Mijn tweede nummer zit bij Telenet en is ook een goed bereik dus ook tevreden van. 

Als advies gaf ik de klant altijd kijk wat je nodig hebt en waar je tevreden van bent. Voor de ene is dat veel data en veel bel minuten en voor een ander alles net wat minder. Ook kwa internet en tv , kijk wat u verbruikt en welke snelheden je tevreden van bent en of het tv aanbod je past. Bij elke provider is er voor ieder wat wils en daar kan je uit kiezen. Een vergelijking maken is goed en zeker met de prijzen en wat men er voor krijgt en ook zeker niet betalen wat je niet nodig hebt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

Ik vind Orange (Love Pack) helemaal niet duur!!! Wat ik bij Orange heb, betaal ik bijna dubbel bij Telenet. Ik verander niet meer!!!

Gregory
Wijze
Wijze

Er is een Trio aan 57 EUR/maand ( met kolibri) en een aan 62 EUR/maand met dolfijn

Zelf betaal ik 69 EUR/maand met koala

Hier wat naar onder scrollen

Zipke
Veteraan verkenner

Maar kolibrie kan niet op tegen het abonnement van Scarlet. Dan heb je daar betere deal . Zij hebben nu een van 18 euro die daarvoor gaat . Maar moesten ze gewoon love pack, zen prijs verlagen, zouden ze zoveel Scarlet klanten binnen halen . Want dan kan je alles bij Orange overbrengen en toch dezelfde prijs en extra's behouden als ze appart te houden .maar bedankt voor de uitleg .

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen