annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Waar vind ik mijn Easy switch code?

Topic gestart op: 19-07-18 15h42

Antwoorden: 6 antwoorden

Dirk_Devooght
Ervaren verkenner

Waar vind ik mijn Easy switch code?

OPGELOST

Ik kan nergens mijn switch code vinden. Noch op mijn factuur noch in mijn profiel in de klantenzone. In de andere topics wordt alleen verwezen naar de factuur en/of profiel in de klantenzone. Moet ik bellen naar de 5000 nummer, of naar een Orange winkel gaan?

Hoe kan ik een antwoord aan een medewerker (moderator) zenden in dit systeem. Voor mij is het nogal allemaal wat nieuw.

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Dirk_Devooght
Ervaren verkenner

Ok, gevonden. Mijn profiel moet aangepast zijn want gisteren stond mijn easy switch nog niet vermeld. Nu wel. Bedankt aan allen voor de hulp.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
AssiaA
Orange-expert
Orange-expert


@Dirk_Devooght  schreef:

Ik kan nergens mijn switch code vinden. Noch op mijn factuur noch in mijn profiel in de klantenzone. In de andere topics wordt alleen verwezen naar de factuur en/of profiel in de klantenzone. Moet ik bellen naar de 5000 nummer, of naar een Orange winkel gaan?

Hoe kan ik een antwoord aan een medewerker (moderator) zenden in dit systeem. Voor mij is het nogal allemaal wat nieuw.


Hey Dirk,

Dit is een platform om elkaar te verder te helpen en is niet echt een klantendienst. 🙂

Maar hopelijk kan de volgende tip je verder op weg helpen:

Al een kijkje genomen naar je detailfactuur? Eerste blad, links bovenaan zie je in het oranje "easy switch code"

 

Groetjes

Assia

0 pluimen
Dirk_Devooght
Ervaren verkenner

Hierbij vindt u de tekst op de eerste blz van mijn gedetailleerde factuur.

Mvg

0 pluimen
Dirk_Devooght
Ervaren verkenner

Waar kan ik mijn Easy Switch code terug vinden. Dit staat niet op mijn factuur of in mijn profiel?

0 pluimen
00
Ervaren verkenner

Nadat je bent aangemeld op de klantenzone, klik je op 'Mijn profiel'.

Scroll naar beneden tot 'Persoonlijke gegevens'. Je ziet de ID staan als laatste item.

Leden met de meeste pluimen