Love Packs
Ben jij een Love-klant of wil je er graag één worden? Deel naar hartelust jouw ervaring of stel hier al je prangende vragen.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
rude
Aspirant verkenner

Wanneer aanvraag doen voor internet & TV ?

OPGELOST

Hallo,
Mijn appartement wordt volgende week opgeleverd en ik zou bij orange willen aansluiten om de diensten van internet en tv te willen gebruiken.
Ik lees hier dat er blijkbaar lange wachttijden zijn om dit te verkrijgen, en mijn vraag is wanneer ik dan de aanvraag moet indienen om tegen minstens eind november zeker internet en tv ter beschikking te hebben.

Mvg

Labels (2)
0 pluimen
14 ANTWOORDEN 14
patrick2
Aspirant sjamaan

Re: Wanneer aanvraag doen voor nieuwbouwappartement

@rude aangezien Orange afhankelijk is van Telenet voor de kabel aansluiting zou ik zo snel als u tijd heeft deze aanvraag doen. Orange zal een ticket aanmaken naar Telenet en die volgen dat op . De wachttijd kan een maad duren maar ook twee maanden dat ligt aan Telenet wanneer deze langs komen. Dus liever gisteren dan vandaag is eigenlijk de boodschap.

0 pluimen
rude
Aspirant verkenner

Bedankt patrick2 voor het snelle antwoord.
Ik volg je raad en doe direct het nodige. 

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Het hangt er volgens mij ook vanaf welke streek/regio , voor mij was het slechts een week wachten tot ze kwamen.

0 pluimen
patrick2
Aspirant sjamaan

@Anonymous Het hangt vooral van infrax af want die doen de aansluitingen voor Telenet 

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Ja infrax heeft hier 3 a 4 dagen voor de orange installatie datum gekomen, maar dat was omdat ik niet bij telenet zat en moesten mij  weer aansluiten op de tap.

0 pluimen
sbwtruong
Gewaardeerd verkenner

Beste @patrick2 

Wij gaan ook verhuizen maar ik zie niet waar ik de aanvraag hiervoor kan indienen. Kan je mij helpen aub? We wullen graag het abonnement voor gsm  internet en TV behouden. Het is een nieuwbouw in Mechelen die nu nog niet instapklaar is.

MVG,

Sandra

0 pluimen
Highlighted
patrick2
Aspirant sjamaan

https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/internet-tv-mobiel/verhuis-love.

@sbwtruong  hierbij de link die u kan gebruiken. Er zit ook een online formulier bij waarin u alles kan door geven.

sbwtruong
Gewaardeerd verkenner

Bedankt, maar ik zit al vast bij stap 1. Het is een nieuwbouwwoning en de kabels moeten allemaal nog getrokken worden. Hoe kan ik dan weten of ze al dan niet aftakkabels gaan gebruiken en gaan zij niet zelf de coax kabel plaatsen? @patrick2 

0 pluimen
walterBE
Ervaren verkenner

Re: Wanneer aanvraag doen voor internet & TV ?

Als ik van u was zou ik klant worden bij Telenet voor die nieuwe woning. Probeer een goede promo te bekomen. 

En als het dan inorde is en alles werkt, of na de promo, doe via uw easy switch ID van Telenet een overstap naar Orange.

Leden met de meeste pluimen