annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wanneer aanvraag doen voor internet & TV ?

Topic gestart op: 03-10-18 13h07

Antwoorden: 14 antwoorden

rude
Aspirant verkenner

Wanneer aanvraag doen voor internet & TV ?

OPGELOST

Hallo,
Mijn appartement wordt volgende week opgeleverd en ik zou bij orange willen aansluiten om de diensten van internet en tv te willen gebruiken.
Ik lees hier dat er blijkbaar lange wachttijden zijn om dit te verkrijgen, en mijn vraag is wanneer ik dan de aanvraag moet indienen om tegen minstens eind november zeker internet en tv ter beschikking te hebben.

Mvg

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@rude aangezien Orange afhankelijk is van Telenet voor de kabel aansluiting zou ik zo snel als u tijd heeft deze aanvraag doen. Orange zal een ticket aanmaken naar Telenet en die volgen dat op . De wachttijd kan een maad duren maar ook twee maanden dat ligt aan Telenet wanneer deze langs komen. Dus liever gisteren dan vandaag is eigenlijk de boodschap.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
14 ANTWOORDEN 14
walterBE
Veteraan verkenner

Als ik van u was zou ik klant worden bij Telenet voor die nieuwe woning. Probeer een goede promo te bekomen. 

En als het dan inorde is en alles werkt, of na de promo, doe via uw easy switch ID van Telenet een overstap naar Orange.

 

Cdt24801
Wijze
Wijze


@walterBE  schreef:

Als ik van u was zou ik klant worden bij Telenet voor die nieuwe woning. Probeer een goede promo te bekomen. 

En als het dan inorde is en alles werkt, of na de promo, doe via uw easy switch ID van Telenet een overstap naar Orange.

 


Dat is natuurlijk ook een mogelijkheid, wetende dat Telenet voorrang geeft aan zijn eigen klanten als er iets geïnstalleerd moet worden ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
sbwtruong
Gewaardeerd verkenner

@walterBE bedankt voor de tip!

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@rude aangezien Orange afhankelijk is van Telenet voor de kabel aansluiting zou ik zo snel als u tijd heeft deze aanvraag doen. Orange zal een ticket aanmaken naar Telenet en die volgen dat op . De wachttijd kan een maad duren maar ook twee maanden dat ligt aan Telenet wanneer deze langs komen. Dus liever gisteren dan vandaag is eigenlijk de boodschap.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen