annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wel sterk Wi-Fi signaal, maar geen internet?

Topic gestart op: 15-11-18 18h30

Antwoorden: 10 antwoorden

Sas
Aspirant verkenner

Wel sterk Wi-Fi signaal, maar geen internet?

Na héél, héél veel gedoe en nog veel langer wachten is de verhuis van mijn internet en TV vandaag dan toch in orde geraakt.
TV werkt, internet daarnet ook even. Maar nu niet meer! 

Het wifi-signaal kan gezien worden door verschillende apparaten en het lukt ook verbinding te maken. Maar als ik wil surfen, dan lijkt er toch geen verbinding te zijn...?
Ik heb de modem al herstart, het wifi-signaal op de modem al eens uit en weer aan gezet maar het probleem blijft..
De klantendienst van Orange is uiteraard al heel de dag 'bezet'. 
Iemand een idee hoe ik dit opgelost krijg??

Bedankt!!

Labels (1)
0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Na héél, héél veel gedoe en nog veel langer wachten is de verhuis van mijn internet en TV vandaag dan toch in orde geraakt.
TV werkt, internet daarnet ook even. Maar nu niet meer! 

Het wifi-signaal kan gezien worden door verschillende apparaten en het lukt ook verbinding te maken. Maar als ik wil surfen, dan lijkt er toch geen verbinding te zijn...?
Ik heb de modem al herstart, het wifi-signaal op de modem al eens uit en weer aan gezet maar het probleem blijft..
De klantendienst van Orange is uiteraard al heel de dag 'bezet'. 
Iemand een idee hoe ik dit opgelost krijg??

Bedankt!!

Ugh @Sas,

 

Kan jij nu genieten van de magische krachten van het LOVE-internet?

 

Uitstekende tip @Kristof92! 😉

 

Oost west, prairie best

🏹 Totems Groet 🏹

0 pluimen
Sas
Aspirant verkenner

Hoi Tribe,

Het is nog steeds niet opgelost.. 
Inntussen werkt het internet (alleen op computer, amper op tablet of gsm) maar het is zoooooo traag dat ik steeds overschakel naar mijn 4G om mijn werk gedaan te krijgen.
Ik heb een zelfstandige zaak, het is echt om te huilen! 
Als er nog een oplossing uit de bus komt, dan zal ik het melden! En anders heeft Telenet een nieuwe klant aan mij!

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Sas  is je probleem inmiddels al opgelost? Je kan altijd de oplossing aanduiden wat je het meest geholpen heeft. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hoi Tribe,

Het is nog steeds niet opgelost.. 
Inntussen werkt het internet (alleen op computer, amper op tablet of gsm) maar het is zoooooo traag dat ik steeds overschakel naar mijn 4G om mijn werk gedaan te krijgen.
Ik heb een zelfstandige zaak, het is echt om te huilen! 
Als er nog een oplossing uit de bus komt, dan zal ik het melden! En anders heeft Telenet een nieuwe klant aan mij!

 

Ugh @Sas,

 

Ik kan begrijpen dat dit enorm frustrerend is!

 

Mag ik toch vragen om elke speedtesten uit te voeren? Zowel vlakbij als verder van je modem? De resultaten mag je dan doorgeven aan onze Orange-stamleden van de technische dienst. Zij kunnen op die manier je signaal nakijken.

 

 

Waar rook is, is een vredespijp

Totems Groet

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen