annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wil overstappen naar Orange: jullie mening over LOVE

Topic gestart op: 10-09-18 12h45

Antwoorden: 10 antwoorden

pjotertje
Gewaardeerd verkenner

Wil overstappen naar Orange: jullie mening over LOVE

OPGELOST
Hallo,Ik ben al jaren Scarlet klant. Maar de laste maanden ben ik erg ontevreden met scarlet en zou eventueel willen over stappen op Orange Love parket met internet en televisie en gsm en vaste lijn. Mijn vragen zijn kan ik mijn gsm en vaste nummer meenemen naar Orange?. Voor de Televisie heb ik een aansluiting naast me internet ingang. Heb ik nog iets nodig om Orange te kunnen krijgen?. En is alles meteen op de dag actief zoals internet en televisie?? of ligt televisie weer aan telenet?. En welke mensen hebben het love parket wat zijn hun bevindingen op wat kinder ziektes na. En hoelang duurt een aanvraag? Met vriendelijke groeten
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@pjotertje

Telefoon nummers kunnen normaal gesproken probleemloos mee overgenomen worden.

TV en internet komen binnen via de kabel van Telenet, dus niet over een telefoonlijn ADSL of VDSL zoals bij Scarlet/Belgacom. Heb je de kabel al liggen tot binnen? Indien niet zou het wel even kunnen duren ...

Ervaring met het Love pakket heb ik niet, daar zullen anderen iets over moeten vertellen ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
patrick2
Wijze
Wijze

@pjotertje ik heb het love paket en ben er zeer tevreden over. Heb geen kinderziektes ervaren vanaf dag 1 al niet.  Enkel wat er met de decoder is is dat als u deze aanzet of van zender wisselt dat er een kleine vertraging zit in het beeld een seconden of 2 maar met een nieuwe update gaat dit opgelost worden. Voor de rest goede gsm ontvangst en tevreden van internet en tv. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@pjotertje

Telefoon nummers kunnen normaal gesproken probleemloos mee overgenomen worden.

TV en internet komen binnen via de kabel van Telenet, dus niet over een telefoonlijn ADSL of VDSL zoals bij Scarlet/Belgacom. Heb je de kabel al liggen tot binnen? Indien niet zou het wel even kunnen duren ...

Ervaring met het Love pakket heb ik niet, daar zullen anderen iets over moeten vertellen ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
pjotertje
Gewaardeerd verkenner

Beste,

 

Ja een tv kabel ligt er al de vorige bewoner had een Tele2 aansluiting.

0 pluimen
Akiros
Aspirant verkenner

Ik heb nu proximus en telenet coaxaansluiting ligt er ook heb vroeger nog telenet aansluiting gehad. Ik heb vraag over mijn locatiebepaling zouden jullie al weten wat de kabelnummer is mijn klantenummer van telenet is 846124936. Helpen jullie dit probleem op te lossen want wil weg van proximus

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Akiros zou gewoon deze week ergens als u tijd heeft een aanvraag doen van uw producten en een afspraak maken voor een installatie. Hoe eerder orange een ticket kan sturen naar Telenet des te beter voor u . Kan ook perfect mogelijk zijn dat Orange alles kan installeren en dat u op dag 1 al uw diensten beschikbaar hebt en dat Telenet niks hoeft komen doen. Bij mij heeft Telenet ook niks moeten doen en op de dag van installatie was alles in orde.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen