annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Aansluiting nieuwbouw besteld, geannuleerd door Orange!

Topic gestart op: 15-10-19 18h33

Antwoorden: 10 antwoorden

debroederij
Gewaardeerd verkenner

Aansluiting nieuwbouw besteld, geannuleerd door Orange!

We deden op 13 september een aanvraag voor een nieuw Orange internet abonnement. Bijna wekelijks gebeld, dat bleeft maar duren. Zonet nog eens gebeld en Orange medewerker meldt dat onze bestelling CANCELLED staat. Zou zijn omdat we een in een nieuwbouw zitten en Telenet enkel klanten wil migreren en geen nieuwe aansluitingen wil doen. Onze dropkabel ligt al meer dan een jaar klaar, maar Telenet zou die dus niet willen aansluiten voor Orange klanten!

Ik geloofde het zelf bijna niet want we willen echt klant worden, maar dan kan dus niet.

Labels (1)
0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
patrick2
Wijze
Wijze

@debroederij  eigenlijk een beetje hetzelfde antwoord als hier nog gegeven door mezelf. Bel naar Telenet en maak een afspraak voor de aansluiting van uw dropkabel. De interventie is niet gratis dat wil ik erbij zeggen. Elke klant of persoon die een nieuwbouw laat zetten mag en kan elke kabel binnen laten komen van elke provider. Dit is zonder verplichting van een aansluiting bij die provider.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
PeterD1
Gewaardeerd verkenner

Wij hadden dus dezelfde vraag omdat we momenteel ook aan het bouwen zijn. Heb ook dit antwoord van Orange gekregen..belachelijke praktijken van Telenet. 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@PeterD1  je kan de tekst op twee manieren bekijken he . Volgens Orange dient u eerst een aansluiting te vragen via Telenet :

of te wel een heel pakket als aansluiting en dan pas een overschakeling aanvragen ,

of te wel eerst vragen aan Telenet dat zij uw kabel komen aansluiten voor dat u Orange klant kan worden.

En waarschijnlijk gaat het op het tweede zijn dat u eerst vraagt aan Telenet om een aansluiting , iedereen kan tenslot een aansluiting verkrijgen zonder klant te worden. Dus bel met Telenet zeg dat uw dropkabel klaar ligt en maak een afspraak zodat ze uw kabel kunnen aansluiten. Deze interventie is trouwens niet gratis dat wil ik er wel bij vermelden.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
PeterD1
Gewaardeerd verkenner

@patrick2 Ik heb dat al geprobeerd bij Telenet om de kabel te laten aansluiten zonder abonnement. Helaas doen zij dit niet en willen enkel de kabel aansluiten na het aanvragen van een abonnement dus veel keus heb ik dan niet.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen