annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

alarmsysteem

Topic gestart op: 17-11-19 12h22

Antwoorden: 4 antwoorden

thomasdb
Aspirant verkenner

alarmsysteem

hallo 

 

ik zie de bomen door het bos niet meer vrees ik !

 

als ik nu die fixed phone neem van Orange (heb nu Telenet)... , kan ik dan mijn alarmsysteem nog aansluiten?

ik lees vele berichten , de ene zegt ja ... de andere weer neen !

 

ik kan gerust een UPS plaatsen....

Labels (1)
4 ANTWOORDEN 4
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

hallo 

 

ik zie de bomen door het bos niet meer vrees ik !

 

als ik nu die fixed phone neem van Orange (heb nu Telenet)... , kan ik dan mijn alarmsysteem nog aansluiten?

ik lees vele berichten , de ene zegt ja ... de andere weer neen !

 

ik kan gerust een UPS plaatsen....

Ugh @thomasdb,

Onze fixed phone is inderdaad niet bestemd voor alarmsystemen. Wat wel moglijk is, is om een alarmsysteem dat met wifi werkt aan te schaffen. Je kan ook een alarmsysteem met mobiele simkaart aankopen en een van onze prepaid simkaarten erin plaatsen. Je kan ook een surf extra card aanschaffen hiervoor.

Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
WouterDB
Gewaardeerd verkenner

Is inderdaad neen, Kan opgelost worden door een sim kaart module op het alarmsysteem te installeren (afhankelijk van het systeemzelf ) dit in combinatie met een BASE 0 abbonement , orange heeft dit soort abbonement niet.

DataDestroyer
Ervaren scout

Neen

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@thomasdb  het antwoord is eigenlijk simpel NEE. Omdat het technisch gezien niet mogelijk is bij Orange zal een alarm systeem niet ondersteund kunnen worden. Proximus en of Telenet hebben deze techniek wel en hopelijk zal Orange dit wel ooit in orde brengen maar denk dat ze daar nu geen prioriteit aan stellen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen