annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

sneller vast internet en terugkijk tv

Topic gestart op: 26-09-19 12h26

Antwoorden: 3 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

sneller vast internet en terugkijk tv

Met vandaag de aankondiging dat Telenet 1GB per seconde aanbied aan internetsnelheid en een vaste snelheid van 300 MBPS op vast internet wanneer bij jullie dan 200 MBPS aan vaste snelheid? Bij Telenet moet men nu 15 euro extra betalen voor die 1 GB te krijgen maar bij jullie ook om die 200 MPBS te krijgen. Kan dit niet vanaf nu dan ook als vaste snelheid zijn? Merk dat ook bij Proximus en Telenet alle bij terugkijk tv hebben dus het is geen extra luxe meer maar standaard in het pakket. Misschien een overweging waard om ook terugkijk tv standaard in het pakket te zetten. Het zou toch een enorme slag zijn om Telenet en Proximus bij te blijven. Wilde daar bij toevoegen dat het toch ook interesant is om de 750 GB fair use policy af te schaffen. Tegenwoordig wordt er meer en meer internet gebruikt , ik zelf al meer dan 400 GB per maand door streaming. Dus denk dat die fair use policy ook wat achterhaald is vandaag de dag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
3 ANTWOORDEN 3
Surfer
Ervaren genezer

De markteting machine bij Telenet is volop aan de gang. Allemaal goed en wel.

De vraag die ik me altijd stel is: Heb ik dit allemaal nodig & moet ik als consument dit willen?

Mijn tip: Wat gebruik ik werkelijk en ben ik tevredeen met wat ik heb? Maar het aanbod is er en iedereen moet maar zelf beslissen...

Gelukkig nog altijd zeer tevreden bij Orange 🙂

patrick2
Wijze
Wijze

@Surfer  ben het wel met u eens dat er aan aanbod is en dat mensen op de aanbod ingaan. Natuurlijk heb ik alles wat ik heb wat ik gebruik maar waarom er altijd extra voor betalen. Als men gewoon de snelheid verhoogt en terugkijk tv erbij doet voor de zelfde prijs zal toch veel klanten tevreden maken denk ik zo. Bij Telenet moet men betalen voor 7 dagen terug te kijken .

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

Dat klinkt allemaal mooi, en ik hoor dat van alle kanten. Maar één ding mag je niet uit het oog verliezen: alvorens het data verkeer de vrije teugel te laten moeten de providers (allemaal, niet enkel Orange) er wel voor zorgen dat die sterk stijgende stroom ook verwerkt kan worden.

De klassieke vergelijking is de autosnelweg: je mag er 250 rijden, maar er zijn slechts 2 rijstroken ... gevolg: iederen in de file aan 50 per uur ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen