annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Aanvraag blijft hangen ?

Topic gestart op: 28-03-18 15h32

Antwoorden: 2 antwoorden

Jonahhex
Aspirant verkenner

Aanvraag blijft hangen ?

Na men 2de aanvraag krijg ik telkens een sms van Orange met het volgende:

Orange probeerde u te bereiken betreffende uw Love aanvraag. We proberen later opnieuw. U kan ons steeds contacteren op het nummer **bleep**.

Toch gaat men telefoon geen enkele keer over. Krijg meteen dit bericht 

Men simkaart is vorige vrijdag bij me afgeleverd en zou binnen de 24 uur actief zijn  we zijn nu meer als 48 uren later .. nog steeds niets.  Help aub 

Labels (2)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Na men 2de aanvraag krijg ik telkens een sms van Orange met het volgende:

Orange probeerde u te bereiken betreffende uw Love aanvraag. We proberen later opnieuw. U kan ons steeds contacteren op het nummer **bleep**.

Toch gaat men telefoon geen enkele keer over. Krijg meteen dit bericht 

Men simkaart is vorige vrijdag bij me afgeleverd en zou binnen de 24 uur actief zijn  we zijn nu meer als 48 uren later .. nog steeds niets.  Help aub 

Ugh @Jonahhex,

 

Een activatie kan maximaal 48 uren duren. Ben je dan nog steeds niet actief op het netwerk van Orange?

 

Dan staat de klantendienst voor je klaar (5000 of op Twitter & Facebook)! Een nieuwe telg in de Orange familie laten we niet in de kou  ;-)!

 

Wees welgekomen in het kamp van Orange!

 

Gegroet

Totem

0 pluimen
CounterForce
Ervaren verkenner

@Jonahhex ,

Nieuwe simkaarten moeten geactiveerd worden. Dit word normaal uitgelegd op de papieren die bij de simkaart zaten. Het ordernummer dat je daarvoor nodig hebt kan je terugvinden in 1 van de emails die je ontvangen hebt bij de aanvraag.

Mvg
Tom

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen