annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Activatie abonnement met overdracht niet ok

Topic gestart op: 20-05-18 19h21

Antwoorden: 5 antwoorden

SofieD
Gewaardeerd verkenner

Activatie abonnement met overdracht niet ok

OPGELOST

Ik ging gisteren rond 14 uur langs in een orange-shop in de buurt voor de overschakeling van mijn abonnement voor tv, gsm en internet.

Men vertelde mij daar dat dit hooguit 24 uur zou duren (het kon al binnen het uur in orde zijn), alvorens mijn nieuwe abonnement geactiveerd zou worden. Eens zover moet ik mijn nieuwe sim-kaart plaatsen. Ik zou ook een sms krijgen ivm de tevredenheid over de winkel.

Tot nu (dag erna, 19 uur) heb ik noch een sms, noch een bericht ivm activatie of dergelijke gekregen. Ik bel en surf nog steeds via mijn vorige operator...

Ik heb gebeld naar de klantendienst maar kreeg er geen medewerker aan de lijn.

Klopt dit?

Labels (3)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

SofieD,

Het kan inderdaad kloppen dat er een hele tijd over gaat alvorens uw abonnement is geactiveerd. Het hangt van uw oude provider af wanneer die uw nummer daadwerkelijk overzetten naar Orange. Het kan zelfs 48 uur of meer duren, ook afhankelijk van het aantal aanvragen dat de oude provider te verwerken heeft . Maak u geen zorgen u krijgt netjes een sms wanneer het allemaal in orde is. Ik heb ook een tijdje gewacht voor mijn nummer overgezet is geweest maar dan heb je ook kwaliteit , al zeg ik het zelf 🙂 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
patrick2
Wijze
Wijze

SofieD,

Het kan inderdaad kloppen dat er een hele tijd over gaat alvorens uw abonnement is geactiveerd. Het hangt van uw oude provider af wanneer die uw nummer daadwerkelijk overzetten naar Orange. Het kan zelfs 48 uur of meer duren, ook afhankelijk van het aantal aanvragen dat de oude provider te verwerken heeft . Maak u geen zorgen u krijgt netjes een sms wanneer het allemaal in orde is. Ik heb ook een tijdje gewacht voor mijn nummer overgezet is geweest maar dan heb je ook kwaliteit , al zeg ik het zelf 🙂 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


SofieD
Gewaardeerd verkenner

Okido! Dan wacht ik nog wat geduldig af 🙂
Ik had enkele negatieve ervaringen met de vorige provider, dus ik was tevreden dat de overstap zo snel kon...
Ik ben benieuwd!

Bedankt voor je snelle reactie!

 

 

SofieD
Gewaardeerd verkenner

Ik word het over- en weerbellen zo onderhand een beetje beu. Orange stuurt mij naar Telenet, Telenet stuurt mij naar orange, op een wel allesbehalve vriendelijke manier...

Mijn abonnement is ondertussen oké, buiten installatie die volgende week zou moeten gebeuren. Het abonnement van mijn dochter echter niet. De 48 uur zijn ondertussen al 120 uur geworden.... Mijn dochter kan nog steeds niet bellen of sms'en. Ik ook niet naar haar. 

0 pluimen
Flientje
Gewaardeerd verkenner

Hier het zelfde probleem ook van telenet naar orange over gegaan ale dat wil k toch maar duurt ondertss al 7dagen en mijn orange simkaart is nog steeds niet geactiveerd... word er ook serieus boos van...

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen