annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

BETALINGSUITSTEL AANVRAGEN (wat je misschien nog niet weet)

Topic gestart op: 27-02-18 11h56

Antwoorden: 4 antwoorden

Kdennis
Ervaren verkenner

BETALINGSUITSTEL AANVRAGEN (wat je misschien nog niet weet)

Je ziet dat je plots geen netwerk meer hebt, je kan niet meer bellen, sms'en of surfen en plots denk je eraan dat je nog een factuur moest betalen maar deze vergeten bent! Je wilt bellen naar de klantendienst maar door de drukte sta je lang in de wachtrij. Ken jij dat ook? 

Geen Nood!

 

Je kan zelf een uitstel van betaling aanvragen zonder een medewerker hoeven te spreken en in die lange wachtrijen te staan. 

HOE?

Bel naar 5000

Kies optie 1, 1, 2 om een uitstel van betaling door het IVR-menu te laten opmaken en een bevestigings sms te ontvangen van je uitstel. (Max. 8 dagen)

Is je nummer geblokkeerd geen nood na de bevestigings sms zal je nummer automatisch worden gereactiveerd.

Word je uitstel toch geweigerd zal je de reden worden meegegeven door het menu en kan je kiezen om toch door verbonden te worden met een medewerker.

Groeten Dennis 🙂

Labels (3)
4 ANTWOORDEN 4
Nathalie_vb1
Aspirant verkenner

Hallo 

Mijn uitstel van betaling is aanvaard maar mijn lijn is nog niet open ? Moet dringend bellen dus een beetje vervelend 

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hallo 

Mijn uitstel van betaling is aanvaard maar mijn lijn is nog niet open ? Moet dringend bellen dus een beetje vervelend 

Ugh Nathalie_vb1,

 

:-(! In het intussen opgelost, beste Triber!

 

De Orange-stamleden verwachten een rooksein van jou via de sociale media: Twitter & Facebook! Zodat jij weer ongerust kan bellen!

 

Laat de magische trommel eeuwig klinken

🏹 Totems Groet 🏹

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


@Kdennis  schreef:

Je ziet dat je plots geen netwerk meer hebt, je kan niet meer bellen, sms'en of surfen en plots denk je eraan dat je nog een factuur moest betalen maar deze vergeten bent! Je wilt bellen naar de klantendienst maar door de drukte sta je lang in de wachtrij. Ken jij dat ook? 

Geen Nood!

 

Je kan zelf een uitstel van betaling aanvragen zonder een medewerker hoeven te spreken en in die lange wachtrijen te staan. 

HOE?

Bel naar 5000

Kies optie 1, 1, 2 om een uitstel van betaling door het IVR-menu te laten opmaken en een bevestigings sms te ontvangen van je uitstel. (Max. 8 dagen)

Is je nummer geblokkeerd geen nood na de bevestigings sms zal je nummer automatisch worden gereactiveerd.

Word je uitstel toch geweigerd zal je de reden worden meegegeven door het menu en kan je kiezen om toch door verbonden te worden met een medewerker.

Groeten Dennis 🙂


Ugh @Kdennis,

Jij verdient een indianentooi!

Bedankt voor je boeiende bijdrage, beste ervaren verkenner!

Je blijvende steun helpt heel de stam!

 

neusje.gif

Moge de Wolfmoeder je beschermgeest zijn!

🦅 Totems Saluut 🦅

Kathyvg
Aspirant verkenner

Ik heb het aangevraagd maar is nog.steeds niet in.orde en kan niet bellen

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen