annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Data overdragen naar een andere abonnement?

Topic gestart op: 17-09-18 20h11

Antwoorden: 5 antwoorden

zbzitki
Aspirant verkenner

Data overdragen naar een andere abonnement?

OPGELOST

Beste, ik heb een abonnement dolfijn met 2,5 GB surflimiet en mijn echtgenote een Kolibrie met maar 100 MB surflimiet. Samen 25 € en 8 € is 33 € per maand. Kan Orange niet wat GB overhevelen naar mijn echtgenote ? zou toch moeten kunnen. Bedankt

 

 

Labels (3)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Beste, ik heb een abonnement dolfijn met 2,5 GB surflimiet en mijn echtgenote een Kolibrie met maar 100 MB surflimiet. Samen 25 € en 8 € is 33 € per maand. Kan Orange niet wat GB overhevelen naar mijn echtgenote ? zou toch moeten kunnen. Bedankt

Ugh @zbztki,

 

Interessante suggestie, geliefde Triber!

 

Momenteel is het overdragen van data naar een ander abonnement niet mogelijk. Ook zijn er geen plannen om dit te introduceren.

 

Je echtgenote kan overschakelen naar een tarief met meer data, opdat hij kan genieten van meer data?

 

Moge de Wolfmoeder je beschermgeest zijn.

🐺 Totems Saluut 🐺

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
zbzitki
Aspirant verkenner

Voor jullie misschien opgelost! Hier blijft de vraag staan naar overdracht van surfdata naar de partner. Groeten.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@zbzitki  schreef:

Voor jullie misschien opgelost! Hier blijft de vraag staan naar overdracht van surfdata naar de partner. Groeten.


Het is spijtig voor jullie, maar het antwoord van Orange is duidelijk: sorry, neen het kan niet en er zijn geen plannen om het mogelijk te maken.

Het enige dat kan is een surf extra card nemen op uw abonnement (€ 3 ,- per maand) en die aan uw wederhelft geven, maar dat is data only, dus ze kan er niet mee bellen. Maar ze kan wel uw databundel mee gebruiken. Het zou een oplossing kunnen zijn moest er nog een (oudere) smartfoon in de schuif liggen. Dan kan uw wederhelft haar eigen foon gebruiken om te bellen en de oude met de surf extra card om mee van uw databundel te genieten. Of ook, een oude gewone gsm is ook goed, dan steekt ze haar abo in de gewone gsm om te bellen en de surf extra in haar smartfoon om te surfen en social media te gebruiken. En bellen via messenger, whatsapp, skype, ...

OK, het is omslachtig, maar het biedt wel een oplossing. Een gewone transfert van het ene abo naar het andere, dat zit er dus heel duidelijk niet heeft het antwoord van @Totem ons geleerd ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Beste, ik heb een abonnement dolfijn met 2,5 GB surflimiet en mijn echtgenote een Kolibrie met maar 100 MB surflimiet. Samen 25 € en 8 € is 33 € per maand. Kan Orange niet wat GB overhevelen naar mijn echtgenote ? zou toch moeten kunnen. Bedankt

Ugh @zbztki,

 

Interessante suggestie, geliefde Triber!

 

Momenteel is het overdragen van data naar een ander abonnement niet mogelijk. Ook zijn er geen plannen om dit te introduceren.

 

Je echtgenote kan overschakelen naar een tarief met meer data, opdat hij kan genieten van meer data?

 

Moge de Wolfmoeder je beschermgeest zijn.

🐺 Totems Saluut 🐺

0 pluimen
AssiaA
Orange-expert
Orange-expert


@zbzitki  schreef:

Beste, ik heb een abonnement dolfijn met 2,5 GB surflimiet en mijn echtgenote een Kolibrie met maar 100 MB surflimiet. Samen 25 € en 8 € is 33 € per maand. Kan Orange niet wat GB overhevelen naar mijn echtgenote ? zou toch moeten kunnen. Bedankt

 

 


Hello @zbzitki,

Deze #AskOrange behandelt enkel vragen over het netwerk van Orange. Daarom verplaatste ik je post naar "mijn account en verbruik".

Je mede-Tribers én onze Grote Wijze @Totem helpen je graag verder!

Tribegroetjes
Assia

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen