annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen korting ontvangen, hoewel beloofd?

Topic gestart op: 06-02-19 11h38

Antwoorden: 49 antwoorden

Aalterse-Willy
Aspirant verkenner

Geen korting ontvangen, hoewel beloofd?

Op 9/10/2018 kreeg ik een sms met het voorstel op mijn Dolfijn abbo te upgraden naar een Koala abbo en dit zou 15 Euro blijven.

Een dag of wat later kreeg ik telefoon van een medewerker die me beloofde  dat die korting wel degelijk levenslang zou zijn.

Wat stel ik nu vast? Een Koala abbo kost kost 20 Euro volgens Orange / Mobiel.

Maar daar waar ik een abbo van 20 Euro zou krijgen heb ik er nu een van 25 Euro en daar 5 Euro korting op.

 

Dus word ik 20 Euro aangerekend ipv 15 Euro.

Ik vind dit veel op klantenbedrog lijken!

 

Labels (3)
0 pluimen
49 ANTWOORDEN 49
Aalterse-Willy
Aspirant verkenner

Voor wat mijn abo beteft vöör die aanbieding:

In mijn auto had ik een Kolibrie abo en voor mijn gsm een Dolfijn abo.

Mijn Dolfijn zou ge-upgraded worden naar een Koala met behoud van prijs zijnde 15 Euro en dit levenslang! Kon mijn oren bijna niet geloven.

Dit op zich is ook al een bewijs dat ik wel degelijk contact had met dat speciale nummer.

Ben in de winkel binnen gestapt en die mens heeft de klantendienst gebeld.

Ik heb een dossier nummer gekregen dus dat word uitgezocht.

Nu begin ik te denken dat die actie enkel voor oudere mensen bedoeld was, wij leven toch niet lang meer hé, ik ben 78!

Omdat ik nu Bleutooth heb in de nieuwe wagen heb ik dat Kolibrie abo opgezegd.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Aalterse-Willy

Respectabele leeftijd, hoop dat ik die ook nog haal zo gezond van geest  Smiley Knipoog

In ieder geval, je hebt nu een dossier lopen bij de klantendienst, nu is het afwachten. Good luck Smiley Vrolijk

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Aalterse-Willy
Aspirant verkenner

Kreeg net de vraag van het community team of ik al een antwoord op mijn vraag heb.  Jammer genoeg kan ik op die mail niet antwoorden omdat het een no reply adres blijkt te zijn. Waarom een vraag stellen als die niet kan beantwoord worden? 

0 pluimen
Aalterse-Willy
Aspirant verkenner

En nu vragen ze of ik de klantendienst zou aanbevelen bij familie en vrienden, maar ik heb nog geen antwoord gekregen!

Voorlopig hou ik dat in beraad.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Aalterse-Willy  schreef:

En nu vragen ze of ik de klantendienst zou aanbevelen bij familie en vrienden, maar ik heb nog geen antwoord gekregen!

Voorlopig hou ik dat in beraad.


@Aalterse-Willy

Dat is heel bizar, van zoiets heb ik nog nooit gehoord ... Even @Totem vragen of dit een normale gang van zaken is ... Net zoals die vorige mail ...

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen