Mijn account en verbruik
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Cdt24801
Veteraan genezer

Re: Korting op abbo


@Aalterse-Willy  schreef:

En nu vragen ze of ik de klantendienst zou aanbevelen bij familie en vrienden, maar ik heb nog geen antwoord gekregen!

Voorlopig hou ik dat in beraad.


@Aalterse-Willy

Dat is heel bizar, van zoiets heb ik nog nooit gehoord ... Even @Totem vragen of dit een normale gang van zaken is ... Net zoals die vorige mail ...

 

0 pluimen
Grote Wijze
Grote Wijze

Re: Korting op abbo

Op 9/10/2018 kreeg ik een sms met het voorstel op mijn Dolfijn abbo te upgraden naar een Koala abbo en dit zou 15 Euro blijven.

Een dag of wat later kreeg ik telefoon van een medewerker die me beloofde  dat die korting wel degelijk levenslang zou zijn.

Wat stel ik nu vast? Een Koala abbo kost kost 20 Euro volgens Orange / Mobiel.

Maar daar waar ik een abbo van 20 Euro zou krijgen heb ik er nu een van 25 Euro en daar 5 Euro korting op.

 

Dus word ik 20 Euro aangerekend ipv 15 Euro.

Ik vind dit veel op klantenbedrog lijken!

Ugh Aalterse-Willy,

 

Na wat speurwerk in het Orange-dorp, kan ik je wat informatie geven over deze korting. Deze extra voordeel van 5 euro wordt aangeboden per bijkomende kaart (beperkt tot de eerste 200 klanten). Ook is de korting van toepassing vanaf de 2de kaart op hetzelfde klantennummer. Echter in jouw geval is dat niet meer van toepassing.

 

We betreuren ten zeerste dat deze informatie je niet werd verschaft! En bieden onze welgemeende excuses!

 

Wijze woorden vliegen door de hoofdtipi

🏹 Totems Groet 🏹

0 pluimen
Aalterse-Willy
Aspirant verkenner

Re: Korting op abbo

Als het zo zit, met zulke slechte communicatie vind ik het zeker boerenbedrog. 

Nergens werd met een woord over twee abonnementen gesproken en nu ineens wel?

Begrijpe wie kan. 

Tenandere ik heb nu ook twee abonnementen. 

0 pluimen
Grote Wijze
Grote Wijze

Re: Korting op abbo

Als het zo zit, met zulke slechte communicatie vind ik het zeker boerenbedrog. 

Nergens werd met een woord over twee abonnementen gesproken en nu ineens wel?

Begrijpe wie kan. 

Tenandere ik heb nu ook twee abonnementen. 

Ugh @Aalterse-Willy,

 

We begrijpen je standpunt volledig. Kan je ons contacteren via de sociale kanalen (Facebook of Twitter) of via e-mail? Dan bekijken de Orange-stamleden graag voor je wat we nog voor je kunnen betekenen. Om de pil wat te verzachten ...

 

 

Het regent kleurrijke pluimen

🏹 Totems Groet 🏹

0 pluimen
Highlighted
Aalterse-Willy
Aspirant verkenner

Re: Korting op abbo

Facebook of twitter heb ik niet naar welk mailadres kan ik antwoorden?

0 pluimen
Grote Wijze
Grote Wijze

Re: Korting op abbo

Facebook of twitter heb ik niet naar welk mailadres kan ik antwoorden?

Ugh @Aalterse-Willy,


Via deze link.
 

Het regent kleurrijke pluimen

🏹 Totems Groet 🏹

0 pluimen
Aalterse-Willy
Aspirant verkenner

Re: Korting op abbo

Heb het formulier ingevuld en wacht nu drie dagen op een telefoontje.

Hopelijk doet Orange wat ze beloven.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen