annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe kan je mobiel verbruik van tweede gsm nummer via app bekijken

Topic gestart op: 26-07-18 21h48

Antwoorden: 3 antwoorden

Sandra77
Aspirant verkenner

Hoe kan je mobiel verbruik van tweede gsm nummer via app bekijken

OPGELOST

Kan er iemand me vertellen hoe ik op mijn smartphone (via de orange app) het mobiel verbruik van tweede gsm nummer bekijken?

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

Sandra77 ,

 

In de app zelf gaat u niet het verbruik kunnen zien van twee gsm nummers. In dit geval gaat uw zoon zelf de app moeten installeren en dan kan hij het verbruik wel opvolgen. u als hoofd van het facturatiegedeelte kan wel in de klantenzone via de website het verbruik zien van uw beide gsm nummers. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
Cdt24801
Wijze
Wijze

Zijn die twee nummers vervat in hetzelfde abonnement? Indien niet gaat dit zeker niet lukken. Indien wel,zou het misschien mogelijk zijn maar zelfs daar ben ik niet zeker van.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Sandra77
Aspirant verkenner

Ze zitten gegroepeerd onder hetzelfde klantnr maar ik heb "arend" en mijn zoon heeft "dolfijn". 

Dus waarschijnlijk zal hij zelf de app op zijn smartphone moeten installeren om zijn mobiel verbruik te kennen?

patrick2
Wijze
Wijze

Sandra77 ,

 

In de app zelf gaat u niet het verbruik kunnen zien van twee gsm nummers. In dit geval gaat uw zoon zelf de app moeten installeren en dan kan hij het verbruik wel opvolgen. u als hoofd van het facturatiegedeelte kan wel in de klantenzone via de website het verbruik zien van uw beide gsm nummers. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen