annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe pas ik mijn login aan?

Topic gestart op: 29-04-18 20h43

Antwoorden: 11 antwoorden

KaDee
Gewaardeerd verkenner

Hoe pas ik mijn login aan?

Beste,

Ik wil je login van mijn klantenzone op Orange aanpassen. Hoe doe ik dat? Ik kan mijn wachtwoord wijzigen, ik kan mijn e-mail wijzigen en alle andere gegevens, maar hoe pas ik de login waarmee ik me inlog aan? 

Kristof D. 

Labels (2)
0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
Maarten_c
Aspirant verkenner

Dat vraag ik me ook af. 

 

Ik heb al 3 of 4x gevraagd om die aan te passen (staat nu nog op het mailadres van mijn ex). Ze hebben me al 3x gezegd dat het is aangepast maar niks ook niet.

 

Amateurisme van jewelste... 

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Dat vraag ik me ook af. 

 

Ik heb al 3 of 4x gevraagd om die aan te passen (staat nu nog op het mailadres van mijn ex). Ze hebben me al 3x gezegd dat het is aangepast maar niks ook niet.

 

Amateurisme van jewelste... 

Ugh @Maarten_c,

Totem heeft jammer genoeg de nodige instrument niet ter beschikking om je te helpen :s

Wat wel mogelijk is de Customer Service stamleden contacteren of de Webcare stamleden contacteren op sociale netwerken zodat ze je kunnen helpen.

Totem's zonnegroeten !

Totem

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Maarten_c 

Je hebt dit dubbel gepost en dan nog in een heel oude thread. Ik heb u geantwoord in uw eigen nieuwe thread.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

Uw login is uw mail adres en heb nergens een optie gevonden om dit aan te passen tenzij uw contact informatie , uw mail adres dus , wordt veranderd. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen