annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe flybox verbruik opvolgen?

Topic gestart op: 08-04-19 22h52

Antwoorden: 9 antwoorden

Surfer
Ervaren genezer

Hoe flybox verbruik opvolgen?

OPGELOST

Hallo iedereen,

Sinds een weekje ben ik klant van Orange. 

Internet@home met de flybox. Tot nu toe zeer tevreden en ik kan surfen a la volenté :).

Ik heb 2 vragen:

1. Hoelang duurt het ongeveer dat ik mijn echte verbruik (surfen) en mijn factuur kan zien? Ik vind het wel lastig dat ik niet m'n verbruik per dag kan zien, zoals dit bij Telenet het geval was. Dit om m'n verbruik in 't oog te houden. Zijn er gratis tellers die men op de pc kan installeren? 

2. Waarom heeft Orange geen mail service, zoals Proximus en Telenet bijvoorbeeld? Is dit bewust niet in de abonnement opgenomen? Of wil men zich toeleggen op de service en kwalitiet? 

Voor de rest geen klagen, alleen tevredenehid tot nu toe.

Alvast bedankt.

Met vriendelikjke groeten, 

Surfer

 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cleopatra
Veteraan verkenner

Hey Surfer,


Zoals mijn medetribers dat goed hebben uitgelegd, kan je je verbruik opvolgen in je

1) in je klantenzone (ook je surfverbruik van je internet & tv)  https://www.orange.be/nl/e-services/login?TARGET=https%3A//e-services.orange.be/nl/home

2) in je My orange app

Wat betreft de e-mailadressen van Orange, heb ik de vraag gesteld via messenger. En ze antwoordden me dat er genoeg gratis e-mailservices zijn online. Dus met andere woorden het zal niet rendabel genoeg zijn om er één te lanceren. En weet ook dat internet & TV een recent product is van Orange. Dus ik veronderstel dat ze liever willen investeren in de optimalisatie van hun processen. Misschien iets voor later 🙂

Greetz

CLEO

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
Cleopatra
Veteraan verkenner

Hey Surfer,


Zoals mijn medetribers dat goed hebben uitgelegd, kan je je verbruik opvolgen in je

1) in je klantenzone (ook je surfverbruik van je internet & tv)  https://www.orange.be/nl/e-services/login?TARGET=https%3A//e-services.orange.be/nl/home

2) in je My orange app

Wat betreft de e-mailadressen van Orange, heb ik de vraag gesteld via messenger. En ze antwoordden me dat er genoeg gratis e-mailservices zijn online. Dus met andere woorden het zal niet rendabel genoeg zijn om er één te lanceren. En weet ook dat internet & TV een recent product is van Orange. Dus ik veronderstel dat ze liever willen investeren in de optimalisatie van hun processen. Misschien iets voor later 🙂

Greetz

CLEO

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen Surfer?

Al eens geprobeerd wat je hier te lezen hebt gekregen?

Josette

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Surfer
Ervaren genezer

Hallo iedereen,

Ja, het is een tijdje geleden hé.

De stand van zaken: De teller van het surfen via m'n flybox, kan ik al zien in MyOrange. Het geeft niet de werkelijke stand, maar je weet dat het optelt. Maar ik kan ongeveer schayten wat ik zowat verbruikt aan data. Ik zal het wel zien volgende maand.

Het allernelangrijkeste voor mij is, dat er internet is en ik zie eerlijk gezegd weinig verschil met wat Orange te bieden heeft (internet 4G+) en de kabel van Telenet (wat duurder is en geen klein beetje). Tot toe ben ik nog altijd tevreden.

Inmiddels heb ik ook een ander mailadres en gratis.

Dus beste mensen, ik ben blij dat ik die stap heb gezet naar Orange en die van Telenet mailen mij, of ik niet wou terug komen en dan zie je ineens dat ze met kortingen zwaaien, om je te paaien. Mij niet gezien, ik blijf bij Orange.

 

Slaapwel en goeie Pasen aan iedereen.

Surfer.

Surfer
Ervaren genezer

Hallo iedereen,

Update:

* Als ik op de homepage Flybox Orange (als ik het juist heb), dan zie ik in 'statiestieken' (je moet eerst inloggen), de werkelijk verbuik van m'n surfgedrag. D.w.z., dat je als 80 gb hebt verbruik en je kan dat zien in verbruik, naast links 4G met Orange, dan is deze verbruik ongeveer.

In Statiestieken zie ik de werlelijke verbruik (nadat je hebt ingelogd via menu) en het verbruik bij Orange komt aardig in de buurt, van wat ik bij Telenet heb gedaan. Soms twijfel ik soms wel eens of ik nog bij Telenet ben of bij Orange.

* Vandaag is het al een maand dat ik bij Orange ben en kwa internet verbinding is zeert goed (voor mindere prijs) en dit rond de 4 blokjes. Als ik een film stream, dan zie ik regelmatig 5 blokjes en 's nachts 3 blokjes.

* Ik ben eens benieuwd wat de werkelijke verbruik zal zijn op m'n factuur?

Iemand anders ervaring of feedback?

 

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen