annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe flybox verbruik opvolgen?

Topic gestart op: 08-04-19 22h52

Antwoorden: 9 antwoorden

Surfer
Ervaren genezer

Hoe flybox verbruik opvolgen?

OPGELOST

Hallo iedereen,

Sinds een weekje ben ik klant van Orange. 

Internet@home met de flybox. Tot nu toe zeer tevreden en ik kan surfen a la volenté :).

Ik heb 2 vragen:

1. Hoelang duurt het ongeveer dat ik mijn echte verbruik (surfen) en mijn factuur kan zien? Ik vind het wel lastig dat ik niet m'n verbruik per dag kan zien, zoals dit bij Telenet het geval was. Dit om m'n verbruik in 't oog te houden. Zijn er gratis tellers die men op de pc kan installeren? 

2. Waarom heeft Orange geen mail service, zoals Proximus en Telenet bijvoorbeeld? Is dit bewust niet in de abonnement opgenomen? Of wil men zich toeleggen op de service en kwalitiet? 

Voor de rest geen klagen, alleen tevredenehid tot nu toe.

Alvast bedankt.

Met vriendelikjke groeten, 

Surfer

 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cleopatra
Veteraan verkenner

Hey Surfer,


Zoals mijn medetribers dat goed hebben uitgelegd, kan je je verbruik opvolgen in je

1) in je klantenzone (ook je surfverbruik van je internet & tv)  https://www.orange.be/nl/e-services/login?TARGET=https%3A//e-services.orange.be/nl/home

2) in je My orange app

Wat betreft de e-mailadressen van Orange, heb ik de vraag gesteld via messenger. En ze antwoordden me dat er genoeg gratis e-mailservices zijn online. Dus met andere woorden het zal niet rendabel genoeg zijn om er één te lanceren. En weet ook dat internet & TV een recent product is van Orange. Dus ik veronderstel dat ze liever willen investeren in de optimalisatie van hun processen. Misschien iets voor later 🙂

Greetz

CLEO

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
Surfer
Ervaren genezer

Hallo iedereen,

Eindelijk is het opgelost, na een dikke maand!! 

Er was mij niet duidelijk tot op vandaag. De klantenzone voor je prepay en voor je abonnement zijn NIET dezelfde. Ik heb tempo Giga (prepay) en abonnement Easy internet@home. Dat wil zeggen: dat ik nu 2 accounts heb voor de klantenzone. Een uurke geleden gebeld naar de klantendient en daar heeft een vriendelijke persoon, mij dat allemaal haarfijn uitgeligd.

Je kan de prepay account niet met je abonnement koppelen, wat ik maar wreemd vind (dat zei ik ook aan de telefoon). Swat, het is nu opgelost.

Ik kan nu heel duidelijk mijn verbruik van prepaykaart opvolgen en ook van m'n internet@home appart. Zo weet ik het verbruik en kan ik ook de factuur zien.

Bij Telenet was dat toch veel éénvoudiger; alles werd onder je klantennummer geplaatst en je alles in één.(TV+internet & mobiel).

Goed, ik moet even bekomen van al die zoektochten en dat gebel 🙂

Surfer.

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Surfer 

Allé dan, eind goed al goed. En zo leren we allemaal ook nog een beetje bij.

Bedankt om uw ervaringen met ons te delen, nu we dit weten kunnen we wellicht in de toekomst anderen sneller helpen in hun zoektocht naar een antwoord Smiley Vrolijk

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen Surfer.

Download de app My Orange op je GSM.

Als je die opent en je registeerd kan je het wel volgen hoor.

Daar zie je dan staan hoeveel:

minuten je verbruikt hebt- 

SMS gebruikt hebt-

Resterend surfvolume.

Ook daar kan je zien hoeveel dagen je nog over hebt in je verbruik.

Succes ook wij zijn zeer tevreden over Orange.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Cdt24801
Wijze
Wijze

Wel opletten: er staat telkens bij wanneer de cijfers geactualiseerd zijn. Voor het dataverbruik is dat redelijk kort op de bal, maar voor bellen en sms'en kan dat een dagje schelen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Surfer  blij dat u tevreden bent en tevreden van Orange. 

Het verbruik kan u opvolgen via de klantenzone. U dient daar een profiel in aan te maken en dan ziet u uw verbruik ; zoals u gewent bent bij Telenet. Uw factuur ziet u pas aan het einde van de maand. 

Orange heeft geen email adressen maar waarom is een goede vraag daar kan ik ook geen antwoord op geven. De ene kant wil Orange het simpel houden maar aan de andere kant vind ik het jammer dat ze geen mail adres uit geven. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen