annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoge factuur door buitenlandse facturen

Topic gestart op: 06-02-19 09h52

Antwoorden: 10 antwoorden

Kimmetjeenco
Aspirant verkenner

Hoge factuur door buitenlandse facturen

Ik krijg een factuur van 100 euro

dus 60 euro boven budget.

ik zou naar het buitenland gebeld hebben. Wss kinderen aan telefoon geprutst.

vraag aan Orange of ze iets kunnen aan doen. 

Ze zegt enige wat we kunnen doen is afbetaling regelen maar dan word abonnement afgesloten. Was zeer onbeleefd, doen geen moeite om u te helpen. Dus geen Andere oplossing dan bij andere provider te gaan. Vind dit zeer triestig van zo een groot bedrijf die zwieren met abonnement al in voor 35 euro maar dan bij ongelukkige voorval u schandalig oplichten!

nooit raad ik Orange nog aan. Bij andere provider laten ze eenmalig de kost vallen en word limiet opgedaan zodat dit niet nogmaals kan gebeuren. Zeer teleurstellend!

Labels (2)
0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Jerre  schreef:

Bij andere providers is het mogelijk om in de klantenzone het verbruik in detail op te volgen.
Dit mis ik bij Orange, je ziet wel dat er buiten abonnement verbruik is maar je moet tot 5 weken wachten eer je de details te zien krijgt.


Is dat zo? Staat dat niet op de eerstvolgende factuur? Ik kan dat niet nagaan want ik heb nooit kosten buiten mijn abo. Ik heb een Koala abo, voordien Panter. Geen vaste lijn.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Jerre
Gewaardeerde genezer

De facturatieperiode is 1 maand en de factuur (samenvatting en gedetailleerd) komt een week later.
Op de gedetailleerde factuur (en excel export) staan ook de gratis gesprekken/sms/data enz.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Jerre

OK, heb uw vorig antwoord eens herlezen en ik had 5 maand gelezen ipv 5 weken ... sorry ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Kimmetjeenco dat u een abonnement heeft voor 35 al in wil niet zeggen dat er buitenlandse gesprekken bij zitten. of het nu door een fout van iemand anders is of door de klant zelf die oproepen of smsen zijn betalend. Bij elke provider zijn deze betalend , maar het is pas triestig ,en sorry als ik het zo uitdruk ,om voor zo een reden Orange niet aan te raden en over te stappen naar een andere provider. Want ook bij een andere Provider gaan ze deze kosten niet laten vallen , deze oproepen of smsen zijn gemaakt staan geregistreerd.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Kimmetjeenco
Aspirant verkenner

Wel als je vraagt om deze te mogen afbetalen en dan zeggen dat u gsm word afgesloten

mss ben jij wel zo rijk om zoveel geld ineens te leggen. Ik niet dus waar is de oplossing als dit soort zaken gebeurt. Zij hebben mij niet gezegd dat ik deze oproepen zou kunnen blokkeren.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen